Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

The Ninja C.F. (801312) - karbunco Sporting (490695) » 628623456: T57/J4/VII

Liga 628623456 Información oficial sobre el partido 628623456 en Hattrick

25.08.2018 15:00:00
Liga: Temporada 57 / Jornada 4 / VII.389 (38425)

Runner F.C. Alineación oficial del equipo 'Runner F.C.' en el partido 1 - 4 Canbarrufa F. C, Alineación oficial del equipo 'Canbarrufa F. C,' en el partido
Pascasio Dorrío (34') 1 - 0
1 - 1 Txomin Murua (36')
1 - 2 Alexandre Caimari (62')
1 - 3 José Roig (63')
1 - 4 Gandolfo Lauriola (80')
Runner F.C. Alineación oficial del equipo 'Runner F.C.' en el partido 1 - 4 Canbarrufa F. C, Alineación oficial del equipo 'Canbarrufa F. C,' en el partido
1 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 4
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 2
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
41 % Posesión 45' 59 %
39 % Posesión 90' 61 %
Normal Táctica Normal
Runner F.C. Alineación oficial del equipo 'Runner F.C.' en el partido 1 - 4 Canbarrufa F. C, Alineación oficial del equipo 'Canbarrufa F. C,' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Runner F.C. Alineación oficial del equipo 'Runner F.C.' en el partido 0 - 4 Canbarrufa F. C, Alineación oficial del equipo 'Canbarrufa F. C,' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.31Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 4.13Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,6 % 0,1 % 99,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Runner F.C.

Goles Goles

  • 121 Minuto 34 (Gol por el centro): Al minut 34 els aficionats van embogir quan en Pascasio Dorrío va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de Runner.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 38 (Ocasión por la derecha): Un xut des de la dreta que anava a gol d'en Ebrahim Zaribaf va agafar desprevingut a un company que estava a la trajectòria de la pilota i es va endur una forta pilotada a les seves parts més íntimes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 66 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Ebrahim Zaribaf de Runner amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Canbarrufa F. C,

Goles Goles

  • 163 Minuto 36 (Gol por la derecha): Els jugadors visitants van aconseguir l'empat al minut 36 amb un xut des de la dreta que va tocar a un defensor i va descol·locar al porter. L'àrbitre va ignorar aquest fet i va apuntar a l'acta que l'autoria del gol era d'en Txomin Murua.
  • 174 Minuto 62 (Gol de penalti): Al minut 62 l'àrbitre va assenyalar un penal molt protestat, que va donar als visitants l'avantatge de 1 - 2. Alexandre Caimari va llençar el penal ras arran de pal.
  • 183 Minuto 63 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 63, Canbarrufa va augmentar el seu avantatge a 1 - 3, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser José Roig.
  • 185 Minuto 80 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Gandolfo Lauriola, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 4 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.