Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 621325931

Amistoso (Int.) 621325931 Información oficial sobre el partido 621325931 en Hattrick

07.03.2018 10:45:00

Sogod Soccers Alineación oficial del equipo 'Sogod Soccers' en el partido 0 - 4 CSU Asesoft Ploiesti Alineación oficial del equipo 'CSU Asesoft Ploiesti' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Destacado (10))
Sogod Soccers Alineación oficial del equipo 'Sogod Soccers' en el partido 1 - 7 CSU Asesoft Ploiesti Alineación oficial del equipo 'CSU Asesoft Ploiesti' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.79Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 7.47Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,1 % 0,1 % 98,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Sogod Soccers

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 5 (Ocasión por el centro): Déu meu! Quina errada d'en Ernesto Seykens! Quan tothom ja cantava el gol que suposava l'avantatge local, la pilota li va passar entre les cames quan estava sobre la línia de gol. La cara de tonto que li va quedar contrastava amb la d'espant del porter.
  • 201 Minuto 63 (Ocasión por el centro): Szczepan Ozimina va disposar d'una bona oportunitat al minut 63, però va xutar tan malament que la pilota va anar a parar a la muntanya situada darrere la porteria, fora de l'estadi!

CSU Asesoft Ploiesti

Goles Goles

  • 173 Minuto 31 (Gol por la derecha): Una pilotada llarga des de la defensa a la punta dreta de l'atac va significar l'inici del gol que posava per davant els visitants. En Mihai Manta va controlar la pilota i va anar cara a barraca per marcar el 0 - 1.
  • 185 Minuto 34 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Asesoft van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Marvin Bruinsma va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 0 - 2 pujava al marcador.
  • 119 Minuto 80 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Horea Purcărea va treure un córner llarg cap al segon pal que en Marvin Bruinsma, un gran especialista del joc aeri, va rematar de cap per a aconseguir el 0 - 3.
  • 183 Minuto 81 (Gol por la derecha): Al minut 81, un xut de Marvin Bruinsma des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 0 - 4 i el públic s'enfadava.

Ocasiones Ocasiones

  • 272 Minuto 10 (Ocasión por la izquierda): Daniel Râpă va marcar al minut 10 quan es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra, però el VAR va anul·lar el gol per fora de joc.