Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 620604590

Copa 620604590 Información oficial sobre el partido 620604590 en Hattrick

10.01.2018 12:45:00

Equipo callejero Alineación oficial del equipo 'Equipo callejero' en el partido 0 - 7 Biesca Gijon Alineación oficial del equipo 'Biesca Gijon' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Destacado (10))
Equipo callejero Alineación oficial del equipo 'Equipo callejero' en el partido 0 - 8 Biesca Gijon Alineación oficial del equipo 'Biesca Gijon' en el partido
Tiene un resultado normal 0.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 8.21Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Equipo callejero

Biesca Gijon

Goles Goles

  • 172 Minuto 26 (Gol por la izquierda): Al minut 26 una jugada preciosa iniciada i acabada per l'esquerra de l'atac va permetre a Biesca prendre l'avantatge al marcador. L'anotador del 0 - 1 va ser en Aleš Gilar.
  • 184 Minuto 27 (Gol de penalti): Biesca va incrementar la diferència al marcador, deixant-lo 0 - 2, quan Aleš Gilar va transformar una pena màxima. El porter es va llançar massa tard i un espectador francès, mentre es treia un casc de pilot de rallis, va cridar "dix fois trop tard" repetidament.
  • 180 Minuto 28 (Gol de falta): Al minut 28, una falta xutada per Aleš Gilar va provocar un magnífic "pal-cara-i-gol" d'un defensa (la pilota va tocar al pal, a la cara d'un defensor i va entrar a la porteria), la qual cosa va suposar el 0 - 3 per a Biesca. De totes maneres, l'àrbitre va adjudicar el gol al xutador.
  • 138 Minuto 51 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Nikolas Löbke va anar directament als peus de Aleš Gilar que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 0 - 4.
  • 181 Minuto 52 (Gol por el centro): Uziel Ruiz de Sajamondi va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 52, i va fer pujar el 0 - 5 per a Biesca.
  • 180 Minuto 70 (Gol de falta): El porter local va fer l'estàtua i la falta xutada per Aleš Gilar de Biesca va entrar per l'escaire. El marcador es posava 0 - 6 per als visitants al minut 70.
  • 183 Minuto 80 (Gol por la derecha): Al minut 80, un xut de Alonso Trillo des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 0 - 7 i el públic s'enfadava.

Ocasiones Ocasiones

  • 207 Minuto 10 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Biesca va ser a punt de marcar al minut 10, quan el seu jugador Gerhard Van Driessche va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.
  • 273 Minuto 11 (Ocasión por la derecha): Aleš Gilar va crear una jugada d'autèntic perill per la banda dreta i es va esmunyir de la defensa per quedar-se sol davant de Hèctor Sendra, però aquest va aconseguir salvar pels pèls la situació.
  • 271 Minuto 21 (Ocasión por el centro): Per ben poc l'equip visitant no agafa avantatge amb una jugada pel centre que va acabar amb un xut de Beñat Aristain que va botar davant del porter, però que aquest va saber blocar sense gaires problemes.
  • 282 Minuto 82 (Ocasión por la izquierda): Aleš Gilar, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 82 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Biesca va quedar sense poder incrementar el seu marcador.