Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 618220583

Liga 618220583 Información oficial sobre el partido 618220583 en Hattrick

24.02.2018 21:00:00

USQF Alineación oficial del equipo 'USQF' en el partido 3 - 1 QRM76 Alineación oficial del equipo 'QRM76' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 4
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 1
1 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
36 % Posesión 45' 64 %
37 % Posesión 90' 63 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 20Nivel de táctica: 20 Táctica Normal
USQF Alineación oficial del equipo 'USQF' en el partido 3 - 1 QRM76 Alineación oficial del equipo 'QRM76' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
USQF Alineación oficial del equipo 'USQF' en el partido 0 - 3 QRM76 Alineación oficial del equipo 'QRM76' en el partido
Tiene bastante suerte 0.32Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.12Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,0 % 0,1 % 98,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

USQF

Goles Goles

  • 112 Minuto 30 (Gol por la izquierda): USQF equilibrava la balança al minut 30. En László Gedó, veient metres per endavant, s'escapolí com una llebre per l'esquerra. L'esbufegada va valer la pena ja que va deixar el marcador 1 a 1 i el seu equip amb opcions de guanyar.
  • 123 Minuto 64 (Gol por la derecha): Corria el minut 64 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de Angelo Masoli, que va posar el 2 - 1 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 131 Minuto 68 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de USQF pel centre va donar un gran resultat: el gol de Danilo Rinaldi va posar el 3 - 1 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 18 (Ocasión por la derecha): USQF per poc no aconsegueix avançar-se al marcador al minut 18, quan Zaránd Rébeli-Szabó va rematar horrorosament un centre molt precís des de la banda dreta.
  • 222 Minuto 32 (Ocasión por la izquierda): En Zaránd Rébeli-Szabó va controlar una pilota a la punta esquerra de l'atac de tal manera que ja va deixar enrere el defensor i entrar a l'àrea, però l'àrbitre assistent va assenyalar un fora de joc inexistent.

QRM76

Goles Goles

  • 171 Minuto 19 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 19, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Abd El Razik Abou El Ezz es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 0 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 28 (Ocasión por la izquierda): Després d'una passada des de la banda esquerra, Camillo Baccarani es va quedar sol davant del porter, al minut 28. Realment hauria d'haver marcat, però el porter va ser més ràpid que ell i li va prendre la pilota.
  • 218 Minuto 35 (Ocasión evento especial córner peinado): El jugador de l'equip QRM76 Jesus de Freitas quasi marca al minut 35 a la sortida d'un córner gràcies a que astutament en Camillo Baccarani l'havia deixat sol, però la seva rematada es va estavellar espectacularment al travesser.
  • 285 Minuto 62 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del USQF. La jugada d'estratègia del QRM76 per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Hessel Arkema va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.