Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Actualizaciones en curso. 2 procesos en marcha (más detalles)

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

CD Soto Rei (119938) - Madrid Rayo (486961) » 617400657: T55/J5/VII

Liga 617400657 Información oficial sobre el partido 617400657 en Hattrick

20.01.2018 15:00:00
Liga: Temporada 55 / Jornada 5 / VII.1017 (39053)

King's Valley Alineación oficial del equipo 'King's Valley' en el partido 5 - 1 PMR,s Alineación oficial del equipo 'PMR,s' en el partido
Casto Cruzul (27') 1 - 0
1 - 1 Iñaki Carratalá (35')
Àngel Maria Zaragozí (67') 2 - 1
Sergio Roldán (82') 3 - 1
Casto Cruzul (83') 4 - 1
Jaime Datué (83') 5 - 1
King's Valley Alineación oficial del equipo 'King's Valley' en el partido 5 - 1 PMR,s Alineación oficial del equipo 'PMR,s' en el partido
5 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
3 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
71 % Posesión 45' 29 %
76 % Posesión 90' 24 %
Normal Táctica Normal
King's Valley Alineación oficial del equipo 'King's Valley' en el partido 5 - 1 PMR,s Alineación oficial del equipo 'PMR,s' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
King's Valley Alineación oficial del equipo 'King's Valley' en el partido 7 - 0 PMR,s Alineación oficial del equipo 'PMR,s' en el partido
Tiene mala suerte 7.03Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

King's Valley

Goles Goles

  • 121 Minuto 27 (Gol por el centro): Al minut 27 l'estadi va començar a corejar el nom d'en Casto Cruzul ja que gràcies a un gran gol seu, fruit d'una jugada pel centre, King's es posava per davant 1 a 0.
  • 122 Minuto 67 (Gol por la izquierda): King's, atacant per l'esquerra al minut 67, va aprofitar el magnífic llançament de Àngel Maria Zaragozí per agafar avantatge al marcador: 2 - 1.
  • 131 Minuto 82 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de King's pel centre va donar un gran resultat: el gol de Sergio Roldán va posar el 3 - 1 al marcador.
  • 134 Minuto 83 (Gol de penalti): Als 83 minuts de joc, els nois de King's van provocar una pena màxima, que va transformar sense problemes Casto Cruzul augmentant l'avantatge per als locals: 4 - 1.
  • 131 Minuto 83 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de King's va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Jaime Datué progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 5 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 230 Minuto 30 (Ocasión de falta): L'àrbitre va assenyalar una falta per l'equip local. Mentre varis jugadors protestaven amb cara de pocs amics, en Casto Cruzul, que era més viu que la tinya, va xutar ràpidament a porteria però la pilota va anar a parar al pal.
  • 221 Minuto 50 (Ocasión por el centro): En Sergio Garaz del King's ho seguia intentant pel mig, però la defensa visitant va aconseguir aturar totes les seves ocasions de gol. Mentrestant, l'entrenador es desesperava a la banqueta local.

PMR,s

Goles Goles

  • 185 Minuto 35 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Iñaki Carratalá, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.