Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Veraf (47845) - Sebola Mecánica (310388) » 61158544: T16/J11/IX

Liga 61158544 Información oficial sobre el partido 61158544 en Hattrick

18.03.2006 15:40:00
Liga: Temporada 16 / Jornada 11 / IX.612 (60883)

Valencia Funkymen Alineación oficial del equipo 'Valencia Funkymen' en el partido 9 - 0 Konoha Alineación oficial del equipo 'Konoha' en el partido
Alvar Bodoque (3') 1 - 0
Enrique Barandiarán (24') 2 - 0
Alvar Bodoque (50') 3 - 0
Jonas Voermans (51') 4 - 0
Jonas Voermans (59') 5 - 0
Avichay Yaacubo (62') 6 - 0
Jonas Voermans (64') 7 - 0
Manuel Gäntzel (74') 8 - 0
Enrique Barandiarán (75') 9 - 0
Valencia Funkymen Alineación oficial del equipo 'Valencia Funkymen' en el partido 9 - 0 Konoha Alineación oficial del equipo 'Konoha' en el partido
9 / 11 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
4 / 5 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
2 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
2 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 2 + 1
82 % Posesión 45' 18 %
86 % Posesión 90' 14 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 8 Táctica Normal
Valencia Funkymen Alineación oficial del equipo 'Valencia Funkymen' en el partido 9 - 0 Konoha Alineación oficial del equipo 'Konoha' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
Valencia Funkymen Alineación oficial del equipo 'Valencia Funkymen' en el partido 6 - 0 Konoha Alineación oficial del equipo 'Konoha' en el partido
Tiene bastante suerte 5.97Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Valencia Funkymen

Goles Goles

  • 122 Minuto 3 (Gol por la izquierda): Una espectacular jugada per la banda esquerra va permetre a Alvar Bodoque de Valencia aconseguir un gol al minut 3 que posava per davant els locals: 1 - 0.
  • 132 Minuto 24 (Gol por la izquierda): Valencia va augmentar la diferència quan Enrique Barandiarán no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 2 - 0.
  • 134 Minuto 50 (Gol de penalti): Alvar Bodoque va augmentar la diferència de Valencia a 3 - 0 des del punt de penal.
  • 133 Minuto 51 (Gol por la derecha): Valencia va aconseguir el 4 - 0 quan Jonas Voermans va insistir per la dreta i després d'aprofitar-se d'uns quants rebots va superar la defensa rival i va marcar amb un xut ras.
  • 135 Minuto 59 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Jonas Voermans va demostrar la seva experiència quan al minut 59 va pispar al porter la pilota mentre la botava i va marcar a porteria buida: 5 - 0. És un murri!
  • 133 Minuto 62 (Gol por la derecha): Avichay Yaacubo va incrementar l'avantatge de Valencia amb el 6 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 132 Minuto 64 (Gol por la izquierda): Valencia va augmentar la diferència quan Jonas Voermans no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 7 - 0.
  • 117 Minuto 74 (Gol evento especial cansancio): Miguel Negreira estava destrossat a aquestes alçades de partit. Manuel Gäntzel se'n va aprofitar, no va tenir problemes per driblar-lo i va aconseguir d'aquesta manera el 8 - 0.
  • 132 Minuto 75 (Gol por la izquierda): Al minut 75, Valencia va aconseguir el 9 - 0 quan els defenses visitants van perdre la pilota davant de Enrique Barandiarán, que arribant per l'esquerra va driblar sense dificultats el porter i va empènyer la pilota al fons de la xarxa.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 9 (Ocasión por la derecha): Al minut 9 va saltar una streaker al camp mostrant les seves parts íntimes. Poc després Jonas Voermans de Valencia va tenir una ocasió de gol flagrant aprofitant una badada de la defensa esquerra, però encara estava pensant en l'exhibicionista i es va fer un embolic. La defensa va resoldre el perill sense més problemes.
  • 232 Minuto 32 (Ocasión por la izquierda): Al minut 32, Jonas Voermans gairebé va marcar per a Valencia des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 33 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Rãzvan Stanciu de Valencia la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 514 Minuto 67 (Tarjeta roja directa): El col·legiat va haver de mostrar la vermella directa a Justino Amoroso després que el jugador de Valencia li digués "Ets una meretriu, marfanta, bagassa i maturranga!" a un pam de la cara.

Konoha

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 23 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Diego Moreno de Konoha la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 35 (Tirita): Al minut 35, Lorenzo Méndez de Konoha es va lesionar lleugerament el turmell. Després d'estar uns segons a la gatzoneta, va aixecar-se i va indicar a l'entrenador que podia seguir al terreny de joc.
  • 095 Minuto 68 (Lesión): Konoha es va veure obligat a realitzar una substitució, ja que Alejandro Parreño no podia continuar jugant. El jugador va sortir del terreny de joc queixant-se de la dura entrada que havia rebut, mentre entrava Rubén Pastor al camp.
  • 090 Minuto 76 (Tirita): Al minut 76, Adrián Ribas de Konoha es va lesionar lleugerament el turmell. Després d'estar uns segons a la gatzoneta, va aixecar-se i va indicar a l'entrenador que podia seguir al terreny de joc.