Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Charliestars (486818) - Caudal GT (120847) » 60970176: T16/J2/VII

Liga 60970176 Información oficial sobre el partido 60970176 en Hattrick

14.01.2006 15:00:00
Liga: Temporada 16 / Jornada 2 / VII.626 (38662)

A.C. Pearl Jam Alineación oficial del equipo 'A.C. Pearl Jam' en el partido 4 - 1 Matrix DC Alineación oficial del equipo 'Matrix DC' en el partido
Svein Amundsen (21') 1 - 0
Argirios Katsafanas (33') 2 - 0
Antonio Valdez (37') 3 - 0
3 - 1 Jonas Blomhult (47')
Antonio Valdez (49') 4 - 1
A.C. Pearl Jam Alineación oficial del equipo 'A.C. Pearl Jam' en el partido 4 - 1 Matrix DC Alineación oficial del equipo 'Matrix DC' en el partido
4 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
3 / 4 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
81 % Posesión 45' 19 %
86 % Posesión 90' 14 %
Normal Táctica Normal
A.C. Pearl Jam Alineación oficial del equipo 'A.C. Pearl Jam' en el partido 4 - 1 Matrix DC Alineación oficial del equipo 'Matrix DC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
A.C. Pearl Jam Alineación oficial del equipo 'A.C. Pearl Jam' en el partido 4 - 0 Matrix DC Alineación oficial del equipo 'Matrix DC' en el partido
Tiene un resultado normal 4.10Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

A.C. Pearl Jam

Goles Goles

  • 123 Minuto 21 (Gol por la derecha): El jugador Svein Amundsen de Pearl, després de 21 minuts, va donar a l'equip local un avantatge de 1 - 0 després d'una jugada col·lectiva per la dreta.
  • 131 Minuto 33 (Gol por el centro): Al minut 33 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Argirios Katsafanas, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 2 - 0 per a Pearl.
  • 133 Minuto 37 (Gol por la derecha): Pearl va aconseguir el 3 - 0 quan Antonio Valdez va insistir per la dreta i després d'aprofitar-se d'uns quants rebots va superar la defensa rival i va marcar amb un xut ras.
  • 133 Minuto 49 (Gol por la derecha): Amb 49 minuts jugats, en Antonio Valdez va augmentar l'avantatge de Pearl a 4 - 1 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 20 (Ocasión por la derecha): Pearl per poc no aconsegueix avançar-se al marcador al minut 20, quan Antonio Valdez va rematar horrorosament un centre molt precís des de la banda dreta.
  • 230 Minuto 30 (Ocasión de falta): Un xut de falta de l'equip local al minut 30 podia haver acabat en gol, però Rubén Avellaneda va estar molt atent i va desviar la pilota per sobre del travesser.
  • 207 Minuto 35 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Víctor Zapatero va enviar un xut des de 40 metres al minut 35, però l'esfèrica no va entrar per ben poquet.
  • 231 Minuto 53 (Ocasión por el centro): Al minut 53, Víctor Zapatero gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Rubén Avellaneda va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!

Matrix DC

Goles Goles

  • 138 Minuto 47 (Gol evento especial extremo + rematador): Una de les bones centrades de Eduardo Domínguez la va rematar Jonas Blomhult amb una magnífica volea que va fer pujar per a Matrix el 3 - 1.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 25 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Jonas Blomhult de Matrix es va emportar una amonestació al minut 25 per provocar un rival.
  • 510 Minuto 32 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Mario Boriello de Matrix va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.