Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

DiscusTeam (801043) - Atletico Munich (311906) » 586930015: T51/J10/X

Liga 586930015 Información oficial sobre el partido 586930015 en Hattrick

03.12.2016 14:20:00
Liga: Temporada 51 / Jornada 10 / X.3038 (171365)

DiscusTeam Alineación oficial del equipo 'DiscusTeam' en el partido 1 - 4 Atletico Munich Alineación oficial del equipo 'Atletico Munich' en el partido
0 - 1 Federico Cereceda (26')
0 - 2 Cálico Canga-Arguelles (44')
Raúl Igor (44') 1 - 2
1 - 3 Bjoern Klopp (53')
1 - 4 Luis Andrés (76')
DiscusTeam Alineación oficial del equipo 'DiscusTeam' en el partido 1 - 4 Atletico Munich Alineación oficial del equipo 'Atletico Munich' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
DiscusTeam Alineación oficial del equipo 'DiscusTeam' en el partido 2 - 3 Atletico Munich Alineación oficial del equipo 'Atletico Munich' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 1.75Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
22,7 % 9,0 % 68,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

DiscusTeam

Goles Goles

  • 116 Minuto 44 (Gol evento especial rápido + pase): Passaven 44 minuts quan Cornelius Scheper va fer una cursa de les seves per la banda per acabar centrant cap a Raúl Igor, que va rematar per sobre el porter, posant el marcador a 1 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 202 Minuto 82 (Ocasión por la izquierda): Ñuño Redomero va tenir l'oportunitat d'apropar el seu equip al marcador al minut 82 amb una jugada per l'esquerra, però un mal control va fer perdre la pilota per línia de banda.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 40 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): David Marimbaldo Díaz de DiscusTeam es va emportar una amonestació al minut 40 per provocar un rival.

Atletico Munich

Goles Goles

  • 185 Minuto 26 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 26 minuts, el tirador de faltes del Atletico va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en Federico Cereceda, amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 0 - 1 pujava al marcador.
  • 182 Minuto 44 (Gol por la izquierda): Al minut 44, els visitants es van col·locar 0 - 2 per sobre quan Cálico Canga-Arguelles va aprofitar un servei des de l'esquerra, i va marcar amb una espectacular mitja tisora.
  • 182 Minuto 53 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Bjoern Klopp, que va ser qui va marcar 1 - 3, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 180 Minuto 76 (Gol de falta): El porter local va fer l'estàtua i la falta xutada per Luis Andrés de Atletico va entrar per l'escaire. El marcador es posava 1 - 4 per als visitants al minut 76.

Ocasiones Ocasiones

  • 241 Minuto 37 (Ocasión de contra por el centro): Una llarga passada de la defensa de Atletico va crear un bon contraatac que va acabar en un bon xut de Bjoern Klopp, però el porter rival va fer una gran aturada.
  • 283 Minuto 38 (Ocasión por la derecha): Bjoern Klopp de Atletico va rebre una gran passada des de la dreta, va aconseguir driblar el porter al minut 38 i va empènyer la pilota cap a la xarxa, però un defensa va impedir el gol creuant-se al moment precís.
  • 282 Minuto 78 (Ocasión por la izquierda): Mauro Tomás Marín, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 78 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Atletico va quedar sense poder incrementar el seu marcador.