Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

C.D Derio (312786) - Jilibudense (994825) » 586422323: T51/J12/VI

Liga 586422323 Información oficial sobre el partido 586422323 en Hattrick

17.12.2016 14:00:00
Liga: Temporada 51 / Jornada 12 / VI.116 (14434)

Atmhulk Alineación oficial del equipo 'Atmhulk' en el partido 4 - 1 Crime F.C. Alineación oficial del equipo 'Crime F.C.' en el partido
Tobias Windisch (11') 1 - 0
Tobias Windisch (13') 2 - 0
Tobias Windisch (31') 3 - 0
Nijazim Bačanović (70') 4 - 0
4 - 1 Jaanus Kaare (86')
Atmhulk Alineación oficial del equipo 'Atmhulk' en el partido 4 - 1 Crime F.C. Alineación oficial del equipo 'Crime F.C.' en el partido
4 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 4
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 3
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
50 % Posesión 45' 50 %
49 % Posesión 90' 51 %
Normal Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14
Atmhulk Alineación oficial del equipo 'Atmhulk' en el partido 4 - 1 Crime F.C. Alineación oficial del equipo 'Crime F.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Atmhulk Alineación oficial del equipo 'Atmhulk' en el partido 2 - 1 Crime F.C. Alineación oficial del equipo 'Crime F.C.' en el partido
Tiene suerte 1.80Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.42Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
43,7 % 29,0 % 27,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Atmhulk

Goles Goles

  • 123 Minuto 11 (Gol por la derecha): Corria el minut 11 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de Tobias Windisch, que va posar el 1 - 0 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 131 Minuto 13 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de Atmhulk pel centre va donar un gran resultat: el gol de Tobias Windisch va posar el 2 - 0 al marcador.
  • 119 Minuto 31 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Tobias Windisch va saltar per damunt dels seus rivals a la sortida d'un córner per posar el 3 - 0 al minut 31.
  • 131 Minuto 70 (Gol por el centro): Al minut 70 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Nijazim Bačanović, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 4 - 0 per a Atmhulk.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 16 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Nijazim Bačanović de Atmhulk es va guanyar la targeta groga merescudament.

Crime F.C.

Goles Goles

  • 151 Minuto 86 (Gol por el centro): Crime van mostrar una bona compenetració quan al minut 86 van reduir diferències a 4 - 1 mitjançant una gran jugada pel centre de l'atac que Jaanus Kaare va rematar sense oposició al fons de la xarxa.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 7 (Ocasión por el centro): Al minut 7 de partit, Martino Funai quasi posa per davant el seu equip però la seva mitja tisora va sortir desviada.
  • 251 Minuto 35 (Ocasión por el centro): Jaanus Kaare va tenir un parell de bones oportunitats d'acostar al seu equip al marcador, però el porter Jérémy Casse no es va rendir i va fer unes grans aturades.
  • 285 Minuto 87 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una falta a favor de Crime a l'esquerra de l'atac va ser centrada al punt de penal. Segons abans, la defensa va sortir corrents cap al mig del camp en grup per deixar en fora de joc als rivals. Per això, tot i que en 光樹 (Koki) 大野 (Ono) va rematar prou bé, la jugada ja estava invalidada.