Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Leonesafull (492298) - Club Deportivo La Palma (1461599) » 572848298: T50/J11/IX

Liga 572848298 Información oficial sobre el partido 572848298 en Hattrick

20.08.2016 15:45:00
Liga: Temporada 50 / Jornada 11 / IX.1858 (177353)

Leonesafull Alineación oficial del equipo 'Leonesafull' en el partido 3 - 3 Club Deportivo La Palma Alineación oficial del equipo 'Club Deportivo La Palma' en el partido
0 - 1 César Vega (8')
Kepa Medina Mendoza (25') 1 - 1
1 - 2 崔 (Cui) 若清 (Ruoqing) (28')
Sergio Porras (73') 2 - 2
2 - 3 Alberto Fillol (77')
Roberto Eliese Cuesta (82') 3 - 3
Leonesafull Alineación oficial del equipo 'Leonesafull' en el partido 3 - 3 Club Deportivo La Palma Alineación oficial del equipo 'Club Deportivo La Palma' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
Leonesafull Alineación oficial del equipo 'Leonesafull' en el partido 4 - 3 Club Deportivo La Palma Alineación oficial del equipo 'Club Deportivo La Palma' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 4.48Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.77Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
63,2 % 12,6 % 24,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Leonesafull

Goles Goles

  • 113 Minuto 25 (Gol por la derecha): Gràcies a un bon atac per la banda dreta, el jugador Kepa Medina Mendoza de Leonesafull va aconseguir igualar el partit al minut 25, davant l'alegria dels aficionats: 1 - 1.
  • 110 Minuto 73 (Gol de falta): Al minut 73, Leonesafull van provocar una falta a la frontal de l'àrea visitant. En Sergio Porras va empatar el partit amb un gran llançament directe, deixant el marcador 2 - 2.
  • 111 Minuto 82 (Gol por el centro): Roberto Eliese Cuesta s'emportà una gran ovació del públic local al minut 82, quan es va burlar de tota la línea defensiva central, i va empatar el partit: 3 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 212 Minuto 13 (Ocasión por la izquierda): Roberto Eliese Cuesta va estar a punt d'empatar per a Leonesafull quan va afusellar al porter des de l'esquerra, però Javier Urquijo va desviar la pilota a l'últim instant.
  • 212 Minuto 68 (Ocasión por la izquierda): Els aficionats locals estaven quasi cantant el gol quan en Kepa Medina Mendoza va rebre una passada des de l'esquerra que el va deixar en situació d'u contra u amb el porter. Se'l va regatejar però quan va voler empènyer la pilota a la porteria va relliscar i la pilota va sortir fora.

Club Deportivo La Palma

Goles Goles

  • 173 Minuto 8 (Gol por la derecha): Al minut 8 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 0 - 1, gràcies a una bona internada de César Vega que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 171 Minuto 28 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en 崔 (Cui) 若清 (Ruoqing) que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 1 - 2 per a Deportivo.
  • 185 Minuto 77 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 77 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Deportivo. A fi d'aconseguir el 2 - 3, van tocar-la en curt per tal que Alberto Fillol xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 80 (Ocasión por la izquierda): Cirilo Soto, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 80 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Deportivo va quedar sense poder incrementar el seu marcador.