Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Actualización en curso. 1 proceso en marcha (más detalles)

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Asakobako (121654) - S.D. Salónica (488784) » 572609714: T50/J5/VII

Liga 572609714 Información oficial sobre el partido 572609714 en Hattrick

09.07.2016 15:00:00
Liga: Temporada 50 / Jornada 5 / VII.670 (38706)

Asakobako Alineación oficial del equipo 'Asakobako' en el partido 4 - 2 S.D. Salónica Alineación oficial del equipo 'S.D. Salónica' en el partido
Unknown Player (9') 1 - 0
1 - 1 Unknown Player (16')
Unknown Player (85') 2 - 1
Unknown Player (87') 3 - 1
3 - 2 Unknown Player (89')
Unknown Player (89') 4 - 2
Asakobako Alineación oficial del equipo 'Asakobako' en el partido 4 - 2 S.D. Salónica Alineación oficial del equipo 'S.D. Salónica' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
Asakobako Alineación oficial del equipo 'Asakobako' en el partido 6 - 0 S.D. Salónica Alineación oficial del equipo 'S.D. Salónica' en el partido
Tiene mala suerte 6.13Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.01Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Asakobako

Goles Goles

  • 122 Minuto 9 (Gol por la izquierda): Asakobako, atacant per l'esquerra al minut 9, va aprofitar el magnífic llançament de Jerzy Dostatni per agafar avantatge al marcador: 1 - 0.
  • 120 Minuto 85 (Gol de falta): Una falta al minut 85 va provocar un lliure directe. José Gustavo Armentano el va llançar amb potència i col·locació i va fer el 2 - 1, davant el deliri dels aficionats.
  • 132 Minuto 87 (Gol por la izquierda): En Philipp Alexander Fürstberger va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 3 - 1.
  • 116 Minuto 89 (Gol evento especial rápido + pase): Un ràpid moviment de Cristian Stoican va acabar en una passada genial cap al jugador de Asakobako Philipp Alexander Fürstberger, que va marcar el 4 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 83 (Ocasión por el centro): Déu meu! Quina errada d'en Osnildo Torres! Quan tothom ja cantava el gol que suposava l'avantatge local, la pilota li va passar entre les cames quan estava sobre la línia de gol. La cara de tonto que li va quedar contrastava amb la d'espant del porter.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 87 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Mariano Alcover de Asakobako es va guanyar la targeta groga merescudament.

S.D. Salónica

Goles Goles

  • 163 Minuto 16 (Gol por la derecha): Els jugadors visitants van aconseguir l'empat al minut 16 amb un xut des de la dreta que va tocar a un defensor i va descol·locar al porter. L'àrbitre va ignorar aquest fet i va apuntar a l'acta que l'autoria del gol era d'en Antonio Leone.
  • 115 Minuto 89 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Tot i conduir la pilota, David Begič era molt més ràpid que el defensa Andrei Iorga. Al minut 89, el jugador de Salónica va deixar enrere el seu marcador i va anotar el 3 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 215 Minuto 89 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Gràcies a la velocitat en què conduïa la pilota, en David Begič va rebre molts aplaudiments. Al minut 89 però, una de les seves gambades va acabar amb un xut molt desviat des de la frontal de l'àrea.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 27 (Tirita): Al minut 27, Antonio Leone de Salónica es va lesionar lleugerament el turmell. Després d'estar uns segons a la gatzoneta, va aixecar-se i va indicar a l'entrenador que podia seguir al terreny de joc.