Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 
Banner uowod

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

ermio 2 (311193) - Racing Dominicos (797161) » 572590552: T50/J1/VII

Liga 572590552 Información oficial sobre el partido 572590552 en Hattrick

11.06.2016 15:00:00
Liga: Temporada 50 / Jornada 1 / VII.328 (38364)

At.Botellin Alineación oficial del equipo 'At.Botellin' en el partido 4 - 1 C.D.I.E.S.MATEMÁTICO PUÍG ADAM Alineación oficial del equipo 'C.D.I.E.S.MATEMÁTICO PUÍG ADAM' en el partido
José Olmeda (26') 1 - 0
Adrián Nicomedes (55') 2 - 0
Dragoş Cismaru (56') 3 - 0
3 - 1 Marco Baro (75')
Ondino López-Mingo (87') 4 - 1
At.Botellin Alineación oficial del equipo 'At.Botellin' en el partido 4 - 1 C.D.I.E.S.MATEMÁTICO PUÍG ADAM Alineación oficial del equipo 'C.D.I.E.S.MATEMÁTICO PUÍG ADAM' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
At.Botellin Alineación oficial del equipo 'At.Botellin' en el partido 5 - 1 C.D.I.E.S.MATEMÁTICO PUÍG ADAM Alineación oficial del equipo 'C.D.I.E.S.MATEMÁTICO PUÍG ADAM' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 5.24Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.61Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,6 % 0,1 % 1,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

At.Botellin

Goles Goles

  • 121 Minuto 26 (Gol por el centro): José Olmeda va donar a At.Botellin un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 132 Minuto 55 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de At.Botellin a 2 - 0. Adrián Nicomedes va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 132 Minuto 56 (Gol por la izquierda): En Dragoş Cismaru de At.Botellin va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 3 - 0.
  • 134 Minuto 87 (Gol de penalti): At.Botellin va obtenir un penal al minut 87, que va llançar a la perfecció Ondino López-Mingo. 4 - 1 a favor dels locals.

Ocasiones Ocasiones

  • 231 Minuto 33 (Ocasión por el centro): Una bona jugada dels locals pel mig va deixar sol a en José Olmeda. Malauradament, es va adormir a la palla preparant-se la pilota per xutar i un defensa li va prendre la pilota.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 78 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Dragoş Cismaru de At.Botellin es va guanyar la targeta groga merescudament.

C.D.I.E.S.MATEMÁTICO PUÍG ADAM

Goles Goles

  • 150 Minuto 75 (Gol de falta): Un tir lliure ben xutat per Marco Baro de C.D.I.E.S.MATEMÁTIC va reduir diferències a 3 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 260 Minuto 34 (Ocasión de falta): Amb 34 minuts jugats, els visitants quasi van empatar. Marco Baro va llençar una falta amb molt d'efecte, però la pilota es va estavellar al pal.
  • 253 Minuto 84 (Ocasión por la derecha): L'atac dret visitant feia temps que portava perill. Al minut 84 en Dan Haun va aconseguir xutar tot i estar envoltat de contraris, però l'aturada d'en Antonio Sanz va impedir que reduïssin les diferències al marcador.

Lesiones Lesiones

  • 091 Minuto 23 (Lesión leve): En Antxoka Berroberria de C.D.I.E.S.MATEMÁTIC va acabar de veure el partit des de la banqueta ja que no es recuperava d'unes molèsties que notava al maluc. Moses Tobias va prendre el seu rol al minut 23.
  • 092 Minuto 80 (Lesión grave): Jean Sardin, de C.D.I.E.S.MATEMÁTIC, va haver de ser retirat en braços del terreny de joc, ja que no podia seguir jugant. Andy Travers el va substituir.