Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Furgopack Villaverde (1433190) - Bellota FC (1371089) » 572580642: T50/J3/VII

Liga 572580642 Información oficial sobre el partido 572580642 en Hattrick

25.06.2016 15:00:00
Liga: Temporada 50 / Jornada 3 / VII.151 (38187)

A.S. No Alineación oficial del equipo 'A.S. No' en el partido 0 - 4 Bellota FC Alineación oficial del equipo 'Bellota FC' en el partido
0 - 1 Gabriel Hrobský (9')
0 - 2 Jacob Reig (60')
0 - 3 Belmiro Martínez Sanz (69')
0 - 4 Maksymilian Hauza (78')
A.S. No Alineación oficial del equipo 'A.S. No' en el partido 0 - 4 Bellota FC Alineación oficial del equipo 'Bellota FC' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 5
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 3 / 4
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 2
47 % Posesión 45' 53 %
47 % Posesión 90' 53 %
Normal Táctica Normal
A.S. No Alineación oficial del equipo 'A.S. No' en el partido 0 - 4 Bellota FC Alineación oficial del equipo 'Bellota FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
A.S. No Alineación oficial del equipo 'A.S. No' en el partido 1 - 4 Bellota FC Alineación oficial del equipo 'Bellota FC' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.73Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 4.32Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
2,8 % 0,1 % 97,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

A.S. No

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 61 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Sebastián La Plaza Blas.
  • 510 Minuto 75 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Antonio Martínez de A.S. amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Bellota FC

Goles Goles

  • 171 Minuto 9 (Gol por el centro): En Gabriel Hrobský donava l'avantatge pel seu equip al driblar amb el cos a un rival i marcar des de la frontal. Al minut 9 el marcador reflectia el 0 - 1.
  • 181 Minuto 60 (Gol por el centro): Jacob Reig va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 60, i va fer pujar el 0 - 2 per a Bellota.
  • 181 Minuto 69 (Gol por el centro): Al minut 69, Belmiro Martínez Sanz va augmentar l'avantatge de Bellota a 0 - 3 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 184 Minuto 78 (Gol de penalti): Al minut 78 l'àrbitre va xiular un penal per una mà dins l'àrea. Maksymilian Hauza va enviar el seu xut al fons de la porteria: 0 - 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 63 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Víctor Gamiz després de 63 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Gonzalo Rincon Ramos va poder desviar-lo a córner.

Lesiones Lesiones

  • 095 Minuto 62 (Lesión): Just després de controlar la pilota, en Albar Zulhaitz va rebre una entrada per darrere tan forta que el dolor no el va poder deixar continuar, i va haver de demanar el canvi. L'entrenador el va substituir per en Víctor Gamiz.
  • 095 Minuto 76 (Lesión): El jugador de Bellota Damião Brasiliense va caure lesionat i va necessitar ajuda per sortir del terreny de joc. Mauro Lourenzo va entrar en el seu lloc.

Eventos clima Eventos clima

  • 305 Minuto 59 (Evento clima: lluvia, K.O. rápido): Els tacs de les botes d'en Maksymilian Hauza no eren els adequats per la pluja, i això va fer que no tingués l'estabilitat adequada per córrer a màxima velocitat.