Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

REAL DAAM (1435442) - GreenPigs (1459713) » 572522330: T50/J14/VI

Liga 572522330 Información oficial sobre el partido 572522330 en Hattrick

10.09.2016 14:00:00
Liga: Temporada 50 / Jornada 14 / VI.133 (14451)

cabezo de torres Alineación oficial del equipo 'cabezo de torres' en el partido 2 - 3 Doraemons FC Alineación oficial del equipo 'Doraemons FC' en el partido
0 - 1 Dementy Posokhin (2')
Kick Berendes (23') 1 - 1
1 - 2 Christof Gradl (39')
Hugo Leonardo Larrea (81') 2 - 2
2 - 3 Mauro Bettino (82')
cabezo de torres Alineación oficial del equipo 'cabezo de torres' en el partido 2 - 3 Doraemons FC Alineación oficial del equipo 'Doraemons FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
cabezo de torres Alineación oficial del equipo 'cabezo de torres' en el partido 1 - 3 Doraemons FC Alineación oficial del equipo 'Doraemons FC' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.97Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.27Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
8,0 % 0,4 % 91,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

cabezo de torres

Goles Goles

  • 113 Minuto 23 (Gol por la derecha): Després de 23 minuts de partit, Kick Berendes igualava per cabezo en rematar una jugada d'atac per la dreta.
  • 111 Minuto 81 (Gol por el centro): Hugo Leonardo Larrea s'emportà una gran ovació del públic local al minut 81, quan es va burlar de tota la línea defensiva central, i va empatar el partit: 2 - 2.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 16 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Philipp Albert Spieth de cabezo es va emportar una amonestació al minut 16 per provocar un rival.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 24 (Tirita): Al minut 24, Rudi de Hooge de cabezo es va lesionar lleugerament el turmell. Després d'estar uns segons a la gatzoneta, va aixecar-se i va indicar a l'entrenador que podia seguir al terreny de joc.

Doraemons FC

Goles Goles

  • 172 Minuto 2 (Gol por la izquierda): Doraemons va aconseguir l'avantatge de 0 - 1 al minut 2. Dementy Posokhin va posar la pilota lluny de l'abast del porter, després d'una gran jugada col·lectiva per l'esquerra.
  • 174 Minuto 39 (Gol de penalti): Al minut 39 l'àrbitre va assenyalar un penal molt protestat, que va donar als visitants l'avantatge de 1 - 2. Christof Gradl va llençar el penal ras arran de pal.
  • 171 Minuto 82 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Mauro Bettino que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 2 - 3 per a Doraemons.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 22 (Ocasión por la izquierda): Mauro Bettino va tenir l'oportunitat d'augmentar la diferència al marcador al minut 22, després d'una escapada per l'esquerra, però el pal va evitar el gol.
  • 271 Minuto 37 (Ocasión por el centro): Dementy Posokhin va estar a punt de posar els visitants per davant al minut 37, quan va quedar-se sol a 10 metres de la porteria, però Benjamin Kerber va aconseguir desviar el seu xut a córner.
  • 283 Minuto 55 (Ocasión por la derecha): Philipp Schimmeier de Doraemons va rebre una gran passada des de la dreta, va aconseguir driblar el porter al minut 55 i va empènyer la pilota cap a la xarxa, però un defensa va impedir el gol creuant-se al moment precís.
  • 282 Minuto 66 (Ocasión por la izquierda): Nachum Weiss, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 66 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Doraemons va quedar sense poder incrementar el seu marcador.