Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Club y Deportiva Inaskuenze (1587984) - RSC HUESCA (491654) » 572497450: T50/J10/IV

Liga 572497450 Información oficial sobre el partido 572497450 en Hattrick

13.08.2016 14:00:00
Liga: Temporada 50 / Jornada 10 / IV.9 (3432)

Army of Darkness Alineación oficial del equipo 'Army of Darkness' en el partido 2 - 3 RSC HUESCA Alineación oficial del equipo 'RSC HUESCA' en el partido
0 - 1 Serse Mango (29')
0 - 2 Ibsen Lorenzo (35')
Edward Huczała (36') 1 - 2
1 - 3 Arne Messingschlager (76')
Ąžuolas Šopis (79') 2 - 3
Army of Darkness Alineación oficial del equipo 'Army of Darkness' en el partido 2 - 3 RSC HUESCA Alineación oficial del equipo 'RSC HUESCA' en el partido
2 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 4
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 1 Evento 141Goles de contra por el centro/Evento 241Ocasiones de contra por el centro 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 3
2 / 3 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 0 / 0
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 1
56 % Posesión 45' 44 %
55 % Posesión 90' 45 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 20Nivel de táctica: 20 Táctica Normal
Army of Darkness Alineación oficial del equipo 'Army of Darkness' en el partido 2 - 3 RSC HUESCA Alineación oficial del equipo 'RSC HUESCA' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Army of Darkness Alineación oficial del equipo 'Army of Darkness' en el partido 2 - 0 RSC HUESCA Alineación oficial del equipo 'RSC HUESCA' en el partido
Tiene un resultado normal 1.58Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.31Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
96,1 % 0,1 % 3,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Army of Darkness

Goles Goles

  • 187 Minuto 36 (Gol tiro lejano): Era obvi que el DaRKNeSS volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 36 van aconseguir marcar quan en Edward Huczała va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 1 - 2.
  • 187 Minuto 79 (Gol tiro lejano): Després de 79 minuts el DaRKNeSS, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Ąžuolas Šopis sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 2 - 3 va pujar al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 27 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Andy Sands ja els havia advertit que el porter contrari, en Kévin 'Crack' Crocq, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.
  • 241 Minuto 81 (Ocasión de contra por el centro): La defensa de DaRKNeSS va robar la pilota i l'equip va sortir ràpidament al contraatac, però la rematada final de Versangetorix Panchillo va sortir per sobre el travesser.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 75 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Pere Ramon Lloberas de DaRKNeSS la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 510 Minuto 85 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 85, Henry Enevoldsen de DaRKNeSS va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

RSC HUESCA

Goles Goles

  • 170 Minuto 29 (Gol de falta): Serse Mango va sorprendre l'equip local amb un pèssim llançament de lliure directe que, després d'un rebot que va despistar el porter, va anar a parar al fons de la xarxa al minut 29. 0 - 1 per a Sporting.
  • 118 Minuto 35 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 35, Arne Messingschlager va pentinar un córner cap al segon pal que Ibsen Lorenzo va rematar a gol completament sol, marcant així el 0 - 2.
  • 119 Minuto 76 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip Sporting va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Arne Messingschlager va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 1 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 209 Minuto 20 (Ocasión evento especial rival imprevisible (poca defensa)): En Pere Ramon Lloberas, que era capaç d'aixecar al públic del seu seient per jugades espectaculars i d'altres penoses, va fer una passada estúpida al seu porter que quasi acaba en gol per a DaRKNeSS, però Luís Francisco Barbieri no va poder encertar el xut.

Lesiones Lesiones

  • 094 Minuto 86 (Tirita (médico)): Riccardo Taiola va rebre una entrada duríssima però va poder continuar després de rebre atenció sanitària. Just tornar a entrar al camp, va mirar de gaidó, desafiant, al jugador que li havia comès la falta.