Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Les Amics III (994882) - Elephant & Castle (309113) » 558609799: T49/J2/VII

Liga 558609799 Información oficial sobre el partido 558609799 en Hattrick

27.02.2016 15:00:00
Liga: Temporada 49 / Jornada 2 / VII.143 (38179)

E.C.I. Alineación oficial del equipo 'E.C.I.' en el partido 1 - 3 Elephant & Castle Alineación oficial del equipo 'Elephant & Castle' en el partido
0 - 1 Petrică Longodor (7')
0 - 2 Andreas Dahl (26')
Sean Paul Latt (84') 1 - 2
1 - 3 Jonatan Chust (87')
E.C.I. Alineación oficial del equipo 'E.C.I.' en el partido 1 - 3 Elephant & Castle Alineación oficial del equipo 'Elephant & Castle' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 4
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 3 / 4
0 Evento 51xTarjetas 2
1 + 0 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 0
39 % Posesión 45' 61 %
42 % Posesión 90' 58 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 10Nivel de táctica: 10 Táctica Jugar creativamente
E.C.I. Alineación oficial del equipo 'E.C.I.' en el partido 1 - 3 Elephant & Castle Alineación oficial del equipo 'Elephant & Castle' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
E.C.I. Alineación oficial del equipo 'E.C.I.' en el partido 0 - 3 Elephant & Castle Alineación oficial del equipo 'Elephant & Castle' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.41Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.85Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
2,0 % 0,1 % 97,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

E.C.I.

Goles Goles

  • 185 Minuto 84 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del E.C.I. van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Sean Paul Latt va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 1 - 2 pujava al marcador.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 81 (Tirita): Al minut 81, Stewart Crutchley de E.C.I. es va lesionar lleugerament el turmell. Després d'estar uns segons a la gatzoneta, va aixecar-se i va indicar a l'entrenador que podia seguir al terreny de joc.

Elephant & Castle

Goles Goles

  • 172 Minuto 7 (Gol por la izquierda): Una jugada col·lectiva de tot l'equip de Elephant va ser finalitzada des de l'esquerra per Petrică Longodor al minut 7. Els visitants es posaven per davant del marcador: 0 - 1.
  • 182 Minuto 26 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Andreas Dahl, que va ser qui va marcar 0 - 2, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 182 Minuto 87 (Gol por la izquierda): Una bona jugada col·lectiva per l'esquerra al minut 87 de partit va donar a Elephant l'avantatge per 1 - 3. Jonatan Chust en va ser l'anotador.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 34 (Ocasión por la izquierda): Al minut 34 Anastazy Stolc va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Belarmino das Neves, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 58 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 58, Klavs Slot de Elephant va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 513 Minuto 61 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Klavs Slot es va encarar amb l'àrbitre assistent a un pam del nas, recordant-se'n de la professió de la seva mare per haver xiulat un fora de joc. L'àrbitre va venir corrent des de l'altre punta del camp amb la targeta alçada, que significava la segona per aquest jugador.