Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

balamanda (995278) - CSKAA La Ropa (1333056) » 544771798: T48/J11/IX

Liga 544771798 Información oficial sobre el partido 544771798 en Hattrick

09.01.2016 15:40:00
Liga: Temporada 48 / Jornada 11 / IX.701 (60972)

balamanda Alineación oficial del equipo 'balamanda' en el partido 4 - 0 CSKAA La Ropa Alineación oficial del equipo 'CSKAA La Ropa' en el partido
Juan Bovio (38') 1 - 0
Juan Bovio (57') 2 - 0
Jesús Ruiz Girón (68') 3 - 0
Jaime Cueto (74') 4 - 0
balamanda Alineación oficial del equipo 'balamanda' en el partido 4 - 0 CSKAA La Ropa Alineación oficial del equipo 'CSKAA La Ropa' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Bueno (7))
balamanda Alineación oficial del equipo 'balamanda' en el partido 8 - 1 CSKAA La Ropa Alineación oficial del equipo 'CSKAA La Ropa' en el partido
Es un cenizo 7.75Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.39Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
96,8 % 0,1 % 3,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

balamanda

Goles Goles

  • 123 Minuto 38 (Gol por la derecha): Corria el minut 38 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de Juan Bovio, que va posar el 1 - 0 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 134 Minuto 57 (Gol de penalti): Juan Bovio va augmentar la diferència de balamanda a 2 - 0 des del punt de penal.
  • 131 Minuto 68 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Jesús Ruiz Girón va aprofitar per marcar el 3 - 0 a plaer.
  • 132 Minuto 74 (Gol por la izquierda): En Jaime Cueto de balamanda va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 4 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 17 (Ocasión por la izquierda): balamanda va desaprofitar l'oportunitat de posar-se per davant al marcador quan al minut 17 la defensa visitant va aconseguir enviar la pilota a córner un cop Bigila Angiozar ja havia driblat el porter venint des de l'esquerra i es disposava a marcar.
  • 285 Minuto 34 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de balamanda la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.
  • 233 Minuto 56 (Ocasión por la derecha): Un error greu en el control del jugador local Miguel Alberto Piqueras va aixafar la guitarra als seus aficionats que veien la pilota a la xarxa després d'una jugada col·lectiva per la dreta.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 25 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Luis Velilla de balamanda la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 510 Minuto 59 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 59, José Julio Vila de balamanda va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Lesiones Lesiones

  • 091 Minuto 39 (Lesión leve): Després de 39 minuts jugats, Haize Arreategi es va haver de retirar del terreny de joc a causa d'unes molèsties al genoll. Al seu lloc va sortir Ignacio Gabás.

CSKAA La Ropa

Ocasiones Ocasiones

  • 241 Minuto 64 (Ocasión de contra por el centro): La defensa de CSKAA va robar la pilota i l'equip va sortir ràpidament al contraatac, però la rematada final de Timoteu Castells va sortir per sobre el travesser.

Lesiones Lesiones

  • 094 Minuto 60 (Tirita (médico)): Raúl Urruchua va quedar estès a terra queixant-se d'una entrada dura. La banqueta de CSKAA estava preocupada, però finalment el jugador va poder continuar.