Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Actualizaciones en curso. 2 procesos en marcha (más detalles)

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Feyn (990105) - Escarp (994008) » 544771562: T48/J7/IX

Liga 544771562 Información oficial sobre el partido 544771562 en Hattrick

12.12.2015 15:40:00
Liga: Temporada 48 / Jornada 7 / IX.697 (60968)

Feyn Alineación oficial del equipo 'Feyn' en el partido 4 - 5 Escarp Alineación oficial del equipo 'Escarp' en el partido
0 - 1 Matías San Pedro (4')
Javier Ciruelo (18') 1 - 1
1 - 2 Oroitz Etxaleku (34')
Óscar Padilla (35') 2 - 2
Javier Miguel Conde (62') 3 - 2
3 - 3 Matías San Pedro (68')
3 - 4 Ignacio Mendoza (79')
Javier Miguel Conde (80') 4 - 4
4 - 5 Olmo Pascual Pérez (82')
Feyn Alineación oficial del equipo 'Feyn' en el partido 4 - 5 Escarp Alineación oficial del equipo 'Escarp' en el partido
4 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 7
2 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 1
1 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 1
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 3 / 3
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 2
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
51 % Posesión 45' 49 %
53 % Posesión 90' 47 %
Normal Táctica Normal
Feyn Alineación oficial del equipo 'Feyn' en el partido 4 - 5 Escarp Alineación oficial del equipo 'Escarp' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Bueno (7))
Feyn Alineación oficial del equipo 'Feyn' en el partido 5 - 4 Escarp Alineación oficial del equipo 'Escarp' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 5.15Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.96Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
45,8 % 27,1 % 27,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Feyn

Goles Goles

  • 112 Minuto 18 (Gol por la izquierda): El públic va saltar d'alegria quan Javier Ciruelo va enviar l'esfèrica al fons de la porteria amb una gran rematada després d'una centrada des de l'esquerra, aconseguint així el 1 - 1 al minut 18.
  • 135 Minuto 35 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Óscar Padilla va demostrar la seva experiència quan al minut 35 va pispar al porter la pilota mentre la botava i va marcar a porteria buida: 2 - 2. És un murri!
  • 121 Minuto 62 (Gol por el centro): Al minut 62 els aficionats van embogir quan en Javier Miguel Conde va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 3 - 2 a favor de Feyn.
  • 111 Minuto 80 (Gol por el centro): Passat el minut 80 de joc, Javier Miguel Conde facilitava les coses al Feyn amb un gol ben maco pel centre que donava l'empat a 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 212 Minuto 6 (Ocasión por la izquierda): Óscar Padilla va estar a punt d'empatar per a Feyn quan va afusellar al porter des de l'esquerra, però Alexandre Xaneiro va desviar la pilota a l'últim instant.
  • 221 Minuto 27 (Ocasión por el centro): En Óscar Padilla del Feyn ho seguia intentant pel mig, però la defensa visitant va aconseguir aturar totes les seves ocasions de gol. Mentrestant, l'entrenador es desesperava a la banqueta local.
  • 222 Minuto 36 (Ocasión por la izquierda): Feyn va desaprofitar l'oportunitat de posar-se per davant al marcador quan al minut 36 la defensa visitant va aconseguir enviar la pilota a córner un cop Asuri Sagardizar ja havia driblat el porter venint des de l'esquerra i es disposava a marcar.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 30 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 30, Asuri Sagardizar de Feyn va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Eventos clima Eventos clima

  • 305 Minuto 23 (Evento clima: lluvia, K.O. rápido): En Ismael Anguiano va relliscar quan iniciava una jugada, no estava acostumat a jugar sota la pluja i afectava a la seva rapidesa.

Escarp

Goles Goles

  • 118 Minuto 4 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 4, el Escarp va treure un córner ras cap a la frontal de l'àrea, des d'on en Matías San Pedro, completament sol després dels moviments de distracció dels companys, va rematar de primeres, marcant així el 0 - 1.
  • 173 Minuto 34 (Gol por la derecha): L'afició va callar al minut 34, quan Oroitz Etxaleku va posar els visitants Escarp per damunt al marcador per 1 - 2, rematant un atac per la banda dreta.
  • 163 Minuto 68 (Gol por la derecha): Una brillant jugada dels visitants per la banda dreta va finalitzar en el gol de l'empat al minut 68. L'anotador per Escarp va ser Matías San Pedro, que així va deixar el marcador en 3 - 3.
  • 173 Minuto 79 (Gol por la derecha): Al minut 79 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 3 - 4, gràcies a una bona internada de Ignacio Mendoza que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 138 Minuto 82 (Gol evento especial extremo + rematador): Adrià Gomar estava realitzant un excel·lent partit des de la seva banda. Olmo Pascual Pérez va aconseguir rematar una de les seves bones centrades per aconseguir el 4 - 5 al minut 82.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 37 (Ocasión por el centro): Escarp va tenir diverses oportunitats de gol, especialment la del minut 37, quan Ignacio Hernández va quedar-se sol davant el porter Amat Morer, però aquest va poder aturar el xut.
  • 282 Minuto 85 (Ocasión por la izquierda): Olmo Pascual Pérez, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 85 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Escarp va quedar sense poder incrementar el seu marcador.