Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

RAYANIR (1458307) - Afi Escuela F.C. (775329) » 530261764: T47/J2/VI

Liga 530261764 Información oficial sobre el partido 530261764 en Hattrick

18.07.2015 14:00:00
Liga: Temporada 47 / Jornada 2 / VI.545 (14863)

Olimpique de Jugons Alineación oficial del equipo 'Olimpique de Jugons' en el partido 2 - 4 Hectorman F.C Alineación oficial del equipo 'Hectorman F.C' en el partido
0 - 1 Tyrone Hawk (40')
0 - 2 Pedro Adaimi (43')
0 - 3 Franciszek Szczegielniak (44')
Jesús Concabella (48') 1 - 3
Joan Molgó (75') 2 - 3
2 - 4 Thewes Leichtenmüller (86')
Olimpique de Jugons Alineación oficial del equipo 'Olimpique de Jugons' en el partido 2 - 4 Hectorman F.C Alineación oficial del equipo 'Hectorman F.C' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Olimpique de Jugons Alineación oficial del equipo 'Olimpique de Jugons' en el partido 3 - 2 Hectorman F.C Alineación oficial del equipo 'Hectorman F.C' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 3.02Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
56,4 % 17,9 % 25,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Olimpique de Jugons

Goles Goles

  • 102 Minuto 48 (Gol por la izquierda): El rellotge indicava el minut 48 de partit i el marcador es posà 1 - 3 quan en Jesús Concabella, després d'una llarga cursa per la banda esquerra, marcava per a acostar una mica més el Olimpique a l'empat.
  • 101 Minuto 75 (Gol por el centro): El públic local es va tornar a engrescar de valent, veient com en Joan Molgó trencava les files de la defensa central i superava sense dificultat el porter, que devia estar a la lluna de València. El 2 - 3 encara permetia alguna esperança.

Ocasiones Ocasiones

  • 202 Minuto 44 (Ocasión por la izquierda): Passaven 44 minuts quan Artur Pujol des de l'esquerra va marxar de dos rivals però un tercer, fent la cobertura dels seus companys, va evitar un gol que ja es cantava a la grada.

Hectorman F.C

Goles Goles

  • 173 Minuto 40 (Gol por la derecha): L'afició va callar al minut 40, quan Tyrone Hawk va posar els visitants H.F.C. per damunt al marcador per 0 - 1, rematant un atac per la banda dreta.
  • 142 Minuto 43 (Gol de contra por la izquierda): Pedro Adaimi va rematar un contraatac des de l'esquerra i va marcar així el 0 - 2 per a H.F.C..
  • 181 Minuto 44 (Gol por el centro): Al minut 44, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Franciszek Szczegielniak va augmentar l'avantatge de H.F.C. a 0 - 3 amb un xut ras arran de pal.
  • 181 Minuto 86 (Gol por el centro): Al minut 86, Thewes Leichtenmüller va augmentar l'avantatge de H.F.C. a 2 - 4 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.

Ocasiones Ocasiones

  • 273 Minuto 32 (Ocasión por la derecha): Els visitants quasi marquen el gol que hagués suposat agafar avantatge al minut 32, quan en Karl Lucas Wurstbauer va avançar per la dreta davant la mirada passiva dels rivals propers. La jugada va acabar amb un centre massa fort que ningú va poder rematar.
  • 283 Minuto 64 (Ocasión por la derecha): Tyrone Hawk de H.F.C. va rebre una gran passada des de la dreta, va aconseguir driblar el porter al minut 64 i va empènyer la pilota cap a la xarxa, però un defensa va impedir el gol creuant-se al moment precís.
  • 282 Minuto 77 (Ocasión por la izquierda): Goran Marčina, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 77 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. H.F.C. va quedar sense poder incrementar el seu marcador.