Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

F.C Digi (489332) - trayamar (485869) » 516438772: T46/J2/X

Liga 516438772 Información oficial sobre el partido 516438772 en Hattrick

28.03.2015 14:25:00
Liga: Temporada 46 / Jornada 2 / X.3467 (182034)

F.C Digi Alineación oficial del equipo 'F.C Digi' en el partido 4 - 3 trayamar Alineación oficial del equipo 'trayamar' en el partido
Ignacio Sáenz Río (1') 1 - 0
Ignacio Sáenz Río (11') 2 - 0
Ignacio Sáenz Río (23') 3 - 0
Fidel Belda (30') 4 - 0
4 - 1 Enrique Corbet (53')
4 - 2 Laurie Bathurst (78')
4 - 3 Jesús Escudero (86')
F.C Digi Alineación oficial del equipo 'F.C Digi' en el partido 4 - 3 trayamar Alineación oficial del equipo 'trayamar' en el partido
4 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 4
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
1 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 1
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
51 % Posesión 45' 49 %
42 % Posesión 90' 58 %
Normal Táctica Normal
F.C Digi Alineación oficial del equipo 'F.C Digi' en el partido 4 - 3 trayamar Alineación oficial del equipo 'trayamar' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Destacado (10))
F.C Digi Alineación oficial del equipo 'F.C Digi' en el partido 3 - 6 trayamar Alineación oficial del equipo 'trayamar' en el partido
Tiene un poco de suerte 2.89Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.60Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
20,0 % 5,1 % 74,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

F.C Digi

Goles Goles

  • 121 Minuto 1 (Gol por el centro): Al minut 1 els aficionats van embogir quan en Ignacio Sáenz Río va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de Digi.
  • 132 Minuto 11 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de Digi a 2 - 0. Ignacio Sáenz Río va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 133 Minuto 23 (Gol por la derecha): Digi va aconseguir el 3 - 0 quan Ignacio Sáenz Río va insistir per la dreta i després d'aprofitar-se d'uns quants rebots va superar la defensa rival i va marcar amb un xut ras.
  • 118 Minuto 30 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 30, Ricardo España va pentinar un córner cap al segon pal que Fidel Belda va rematar a gol completament sol, marcant així el 4 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 15 (Ocasión por la derecha): Al minut 15 va saltar una streaker al camp mostrant les seves parts íntimes. Poc després Iván Díaz de Pimienta de Digi va tenir una ocasió de gol flagrant aprofitant una badada de la defensa esquerra, però encara estava pensant en l'exhibicionista i es va fer un embolic. La defensa va resoldre el perill sense més problemes.
  • 236 Minuto 85 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): Enrique Corbet va ser durament esbroncat pel seu entrenador en cometre un error per inexperiència que podria haver costat un gol al minut 85 de joc.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 68 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Rolando Sotelo es va endur una targeta groga per evitar que un rival servís una falta ràpidament.
  • 513 Minuto 77 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Rolando Sotelo es va encarar amb l'àrbitre assistent a un pam del nas, recordant-se'n de la professió de la seva mare per haver xiulat un fora de joc. L'àrbitre va venir corrent des de l'altre punta del camp amb la targeta alçada, que significava la segona per aquest jugador.

trayamar

Goles Goles

  • 151 Minuto 53 (Gol por el centro): Al minut 53 els aficionats de trayamar van tornar a tenir esperances de guanyar el partit, perquè en Enrique Corbet va anotar el 4 - 1 amb un xut des de la mitja lluna que va anar ajustat al pal dret.
  • 108 Minuto 78 (Gol evento especial imprevisible (general)): El 4 - 2 s'ha de veure repetit: en Jesús Escudero de trayamar va driblar dos defenses, va passar la pilota per sobre el cap del porter i va donar el gol fet a en Laurie Bathurst, que no va perdonar.
  • 152 Minuto 86 (Gol por la izquierda): trayamar va captivar els seguidors que s'havien desplaçat a l'estadi rival per a veure el partit amb una gran jugada que va significar el 4 - 3 quan Jesús Escudero va superar el porter local amb un bon xut després d'una bona jugada col·lectiva per l'esquerra.

Ocasiones Ocasiones

  • 253 Minuto 80 (Ocasión por la derecha): L'atac dret visitant feia temps que portava perill. Al minut 80 en Sarbil Gallarraga va aconseguir xutar tot i estar envoltat de contraris, però l'aturada d'en Daniel Orfila va impedir que reduïssin les diferències al marcador.

Eventos clima Eventos clima

  • 306 Minuto 47 (Evento clima: sol, K.O. rápido): L'elevada temperatura ambiental va fer que Alfredo Ramos tingués problemes amb el seu joc, ja que no era el seu clima idoni.