Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

CARLISTEAM (988313) - vicenteducaevo (1462544) » 501994589: T45/J1/X

Liga 501994589 Información oficial sobre el partido 501994589 en Hattrick

29.11.2014 14:25:00
Liga: Temporada 45 / Jornada 1 / X.3787 (182354)

CARLISTEAM Alineación oficial del equipo 'CARLISTEAM' en el partido 2 - 1 vicenteducaevo Alineación oficial del equipo 'vicenteducaevo' en el partido
0 - 1 Oriol Santonja (18')
Manuel Peñuela (19') 1 - 1
Óscar Gómez (28') 2 - 1
CARLISTEAM Alineación oficial del equipo 'CARLISTEAM' en el partido 2 - 1 vicenteducaevo Alineación oficial del equipo 'vicenteducaevo' en el partido
2 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 1
2 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 1
57 % Posesión 45' 43 %
54 % Posesión 90' 46 %
Normal Táctica Normal
CARLISTEAM Alineación oficial del equipo 'CARLISTEAM' en el partido 2 - 1 vicenteducaevo Alineación oficial del equipo 'vicenteducaevo' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
CARLISTEAM Alineación oficial del equipo 'CARLISTEAM' en el partido 3 - 1 vicenteducaevo Alineación oficial del equipo 'vicenteducaevo' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 2.99Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.53Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
96,8 % 0,1 % 3,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

CARLISTEAM

Goles Goles

  • 113 Minuto 19 (Gol por la derecha): Els jugadors del CARLISTEAM amb una sèrie de ràpides passades al primer toc, per la dreta del terreny de joc, van aconseguir sorprendre els rivals, al minut 19, deixant Manuel Peñuela en una situació de clar perill. Aquest, després de deixar el porter assegut a terra, va acompanyar la pilota fins a l'altra banda de la línia de gol. 1 - 1.
  • 123 Minuto 28 (Gol por la derecha): El jugador Óscar Gómez de CARLISTEAM, després de 28 minuts, va donar a l'equip local un avantatge de 2 - 1 després d'una jugada col·lectiva per la dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 55 (Ocasión por la derecha): El jugador local Marc Montagud per poc que no incrementa el marcador al minut 55. El seu xut des de la dreta anava dirigit al primer pal de la porteria visitant, però Sergio De la Paz va aconseguir desviar-lo amb la punta dels dits.
  • 232 Minuto 73 (Ocasión por la izquierda): En Enrique Portilla, en situació d'extrem esquerre, va intentar marxar del seu marcador però aquest va allargar la cama i va aconseguir robar-li la pilota netament.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 21 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Óscar Gómez.

vicenteducaevo

Goles Goles

  • 171 Minuto 18 (Gol por el centro): En Oriol Santonja donava l'avantatge pel seu equip al driblar amb el cos a un rival i marcar des de la frontal. Al minut 18 el marcador reflectia el 0 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 262 Minuto 81 (Ocasión por la izquierda): vicenteducaevo va estar a punt d'empatar al 81 quan un jugador local va perdre la pilota dins l'àrea gràcies a la pressió de Oriol Santonja que va avançar fins l'àrea petita pel flanc esquerre, però l'embolic va acabar en no res.

Lesiones Lesiones

  • 094 Minuto 22 (Tirita (médico)): Sergio De la Paz va quedar estès a terra queixant-se d'una entrada dura. La banqueta de vicenteducaevo estava preocupada, però finalment el jugador va poder continuar.