Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

mascotas f.c (987967) - Dioses_Del_Futbol (1455759) » 472842874: T43/J3/X

Liga 472842874 Información oficial sobre el partido 472842874 en Hattrick

03.05.2014 14:20:00
Liga: Temporada 43 / Jornada 3 / X.2534 (170861)

mascotas f.c Alineación oficial del equipo 'mascotas f.c' en el partido 2 - 5 Dioses_Del_Futbol Alineación oficial del equipo 'Dioses_Del_Futbol' en el partido
0 - 1 Mario Brandeso (4')
Manuel Perianu (7') 1 - 1
1 - 2 Ignacio Agustín (26')
1 - 3 Mario Brandeso (28')
1 - 4 Guillem Masaguer (50')
Felipe Carlos Sotelo (61') 2 - 4
2 - 5 Ignacio Agustín (67')
mascotas f.c Alineación oficial del equipo 'mascotas f.c' en el partido 2 - 5 Dioses_Del_Futbol Alineación oficial del equipo 'Dioses_Del_Futbol' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
mascotas f.c Alineación oficial del equipo 'mascotas f.c' en el partido 3 - 2 Dioses_Del_Futbol Alineación oficial del equipo 'Dioses_Del_Futbol' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 2.59Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.80Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
53,9 % 20,1 % 26,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

mascotas f.c

Goles Goles

  • 142 Minuto 7 (Gol de contra por la izquierda): Manuel Perianu va rematar un contraatac des de l'esquerra i va marcar així el 1 - 1 per a mascotas.
  • 102 Minuto 61 (Gol por la izquierda): Felipe Carlos Sotelo de mascotas va fer vibrar a l'afició quan després de desfer-se del seu marcador i arribant per l'esquerra, aconseguia anotar, reduint així l'avantatge dels visitants 2 - 4.

Dioses_Del_Futbol

Goles Goles

  • 138 Minuto 4 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Rafael Eslava va anar directament als peus de Mario Brandeso que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 0 - 1.
  • 174 Minuto 26 (Gol de penalti): Quan passaven 26 minuts, un jugador de l'equip local va fer una entrada a destemps a un jugador del Dioses_Del_Futbol. En Ignacio Agustín va executar el penal sense posar-se nerviós. Els visitants s'avançaven 1 - 2.
  • 182 Minuto 28 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Mario Brandeso, que va ser qui va marcar 1 - 3, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 183 Minuto 50 (Gol por la derecha): Al minut 50, un xut de Guillem Masaguer des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 1 - 4 i el públic s'enfadava.
  • 180 Minuto 67 (Gol de falta): Passaven 67 minuts quan en Ignacio Agustín va convertir en gol una falta des de 30 metres que va significar el 2 - 5.

Ocasiones Ocasiones

  • 272 Minuto 12 (Ocasión por la izquierda): Al minut 12, un refús desafortunat de Miguel Gudar, que va enviar a la zona de la defensa dreta, va donar als visitants l'oportunitat de posar-se per damunt al marcador, però José Goroneta no va saber driblar el porter, i finalment va perdre la pilota.
  • 271 Minuto 19 (Ocasión por el centro): Dioses_Del_Futbol va tenir diverses oportunitats de gol, especialment la del minut 19, quan Raúl Sanzroniz va quedar-se sol davant el porter Miguel Gudar, però aquest va poder aturar el xut.
  • 282 Minuto 79 (Ocasión por la izquierda): Oxel Lería, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 79 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Dioses_Del_Futbol va quedar sense poder incrementar el seu marcador.