Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Elcarabobo23 (794274) - pericosss (1596253) » 472385382: T43/J10/VI

Liga 472385382 Información oficial sobre el partido 472385382 en Hattrick

21.06.2014 14:00:00
Liga: Temporada 43 / Jornada 10 / VI.508 (14826)

CHICHARRITO MIX Alineación oficial del equipo 'CHICHARRITO MIX' en el partido 2 - 5 F.C. Kogarasumaru Alineación oficial del equipo 'F.C. Kogarasumaru' en el partido
Piergiuseppe Reggiani (28') 1 - 0
1 - 1 Alejandro Pineda (35')
1 - 2 Alejandro Pineda (36')
1 - 3 David Arquimbau (52')
1 - 4 Mateu Campí (68')
Benedetto Lodato (69') 2 - 4
2 - 5 Arne Hodne (79')
CHICHARRITO MIX Alineación oficial del equipo 'CHICHARRITO MIX' en el partido 2 - 5 F.C. Kogarasumaru Alineación oficial del equipo 'F.C. Kogarasumaru' en el partido
2 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 5
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 3 / 3
0 Evento 51xTarjetas 0
1 + 0 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 0
52 % Posesión 45' 48 %
45 % Posesión 90' 55 %
Contraataques Nivel de táctica: 12Nivel de táctica: 12 Táctica Normal
CHICHARRITO MIX Alineación oficial del equipo 'CHICHARRITO MIX' en el partido 2 - 5 F.C. Kogarasumaru Alineación oficial del equipo 'F.C. Kogarasumaru' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
CHICHARRITO MIX Alineación oficial del equipo 'CHICHARRITO MIX' en el partido 3 - 4 F.C. Kogarasumaru Alineación oficial del equipo 'F.C. Kogarasumaru' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 2.67Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 4.05Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
25,3 % 16,4 % 58,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

CHICHARRITO MIX

Goles Goles

  • 121 Minuto 28 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Piergiuseppe Reggiani, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del CHICHARRITO se les va manegar per posar per davant el seu equip: 1 - 0 al minut 28.
  • 102 Minuto 69 (Gol por la izquierda): No va ser fàcil, però els jugadors de CHICHARRITO van trenar una bona jugada per l'esquerra que va deixar en Benedetto Lodato en un favorable u contra u amb el porter visitant, que no va poder evitar que es reduís la diferència de gols a 2 - 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 211 Minuto 41 (Ocasión por el centro): Una bona jugada de Ignacio García Carrión hauria d'haver estat gol al minut 41 si no hagués estat per la actuació destacada de la defensa central visitant.
  • 211 Minuto 42 (Ocasión por el centro): Al minut 42 el CHICHARRITO va posar setge sobre la defensa central visitant però en Meliton Kovács no va estar gens encertat.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 41 (Tirita): Passats 41 minuts de joc, en Paolo Vanelli Coralli de CHICHARRITO va patir una lleugera lesió. La intervenció del massatgista li va permetre continuar el partit.

F.C. Kogarasumaru

Goles Goles

  • 161 Minuto 35 (Gol por el centro): Els visitants no van abaixar els braços i després de 35 minuts Alejandro Pineda va aconseguir superar la defensa local entrant pel centre i va elevar la pilota per sobre del porter, posant el 1 - 1.
  • 138 Minuto 36 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Piero Proch va anar directament als peus de Alejandro Pineda que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 1 - 2.
  • 108 Minuto 52 (Gol evento especial imprevisible (general)): Alejandro Pineda de Kogarasumaru va estar a l'alçada de la seva reputació de trobar maneres inesperades d'introduir la pilota al fons de la xarxa, quan es va inventar una passada cap al seu company David Arquimbau que va completar la jugada que feia pujar el 1 - 3 al marcador.
  • 119 Minuto 68 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): En Arne Hodne sabia perfectament el que es feia quan, en treure el córner, va anar a buscar el cap d'en Mateu Campí que, efectivament, va fer pujar el 1 - 4!
  • 180 Minuto 79 (Gol de falta): Al minut 79, una falta xutada per Arne Hodne va provocar un magnífic "pal-cara-i-gol" d'un defensa (la pilota va tocar al pal, a la cara d'un defensor i va entrar a la porteria), la qual cosa va suposar el 2 - 5 per a Kogarasumaru. De totes maneres, l'àrbitre va adjudicar el gol al xutador.