Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

SD Eivissa (801526) - Sideral-Escuelas Francesas (492584) » 428368880: T40/J9/VI

Liga 428368880 Información oficial sobre el partido 428368880 en Hattrick

13.07.2013 14:00:00
Liga: Temporada 40 / Jornada 9 / VI.338 (14656)

Razinguer team Alineación oficial del equipo 'Razinguer team' en el partido 2 - 0 Marmaria Alineación oficial del equipo 'Marmaria' en el partido
Karl Sundgård (5') 1 - 0
Risto Nurmela (57') 2 - 0
Razinguer team Alineación oficial del equipo 'Razinguer team' en el partido 2 - 0 Marmaria Alineación oficial del equipo 'Marmaria' en el partido
2 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
0 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
3 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 1
67 % Posesión 45' 33 %
68 % Posesión 90' 32 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 17Nivel de táctica: 17 Táctica Normal
Razinguer team Alineación oficial del equipo 'Razinguer team' en el partido 2 - 0 Marmaria Alineación oficial del equipo 'Marmaria' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Razinguer team Alineación oficial del equipo 'Razinguer team' en el partido 2 - 0 Marmaria Alineación oficial del equipo 'Marmaria' en el partido
Tiene un resultado normal 1.74Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.03Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Razinguer team

Goles Goles

  • 122 Minuto 5 (Gol por la izquierda): Razinguer prenia la batuta de l'encontre al minut 5, quan en Karl Sundgård va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 1 - 0 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.
  • 133 Minuto 57 (Gol por la derecha): Razinguer va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Risto Nurmela va poder fer el 2 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 29 (Ocasión por la izquierda): Al minut 29, Daniele Eisenmann gairebé va marcar per a Razinguer des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.
  • 231 Minuto 65 (Ocasión por el centro): Homer Feijão una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 65, però una magnífica aturada de Francisco Quesada va mantenir l'equip visitant dins del partit.
  • 233 Minuto 71 (Ocasión por la derecha): Al minut 71 va saltar una streaker al camp mostrant les seves parts íntimes. Poc després Daniele Eisenmann de Razinguer va tenir una ocasió de gol flagrant aprofitant una badada de la defensa esquerra, però encara estava pensant en l'exhibicionista i es va fer un embolic. La defensa va resoldre el perill sense més problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 13 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 13, Marino Anacoreta de Razinguer va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 510 Minuto 30 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Henri Houweling de Razinguer va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.
  • 510 Minuto 61 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Risto Nurmela de Razinguer la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

Marmaria

Lesiones Lesiones

  • 094 Minuto 31 (Tirita (médico)): Semblava que Olaf Raimóndez s'havia fet mal de debò. Afortunadament pel seu equip, va alçar-se ràpidament i va poder continuar jugant.