Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Tocino (490934) - LBDTONTOUR (1416537) » 398265702: T38/J12/VIII

Liga 398265702 Información oficial sobre el partido 398265702 en Hattrick

22.12.2012 15:10:00
Liga: Temporada 38 / Jornada 12 / VIII.623 (54424)

AD Casar Alineación oficial del equipo 'AD Casar' en el partido 0 - 2 FQMF Alineación oficial del equipo 'FQMF' en el partido
0 - 1 Hug Peralba (6')
0 - 2 Ernst Huyard (36')
AD Casar Alineación oficial del equipo 'AD Casar' en el partido 0 - 2 FQMF Alineación oficial del equipo 'FQMF' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
AD Casar Alineación oficial del equipo 'AD Casar' en el partido 2 - 1 FQMF Alineación oficial del equipo 'FQMF' en el partido
Tiene mala suerte 1.85Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.43Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
45,1 % 27,8 % 27,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

AD Casar

Ocasiones Ocasiones

  • 203 Minuto 51 (Ocasión por la derecha): Un malentès entre el porter visitant José Villafaña i la defensa de l'esquerra va estar a punt d'acabar en gol per a Casar, però el xut de Petri Pekkilä va sortir bastant desviat.
  • 202 Minuto 74 (Ocasión por la izquierda): En 左 (Zuo) 德伟 (Dewei) de Casar es va trobar tot sol a l'esquerra de l'atac al minut 74, però es va posar nerviós i no va saber finalitzar una jugada que podia haver portat molt perill.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 22 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Volker Harksen de Casar va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.
  • 510 Minuto 24 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Petri Pekkilä.
  • 511 Minuto 83 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Reynaldo Ameca de Casar es va guanyar la targeta groga merescudament.

Eventos clima Eventos clima

  • 302 Minuto 70 (Evento clima: lluvia, OK potente): Mentre que la majoria de jugadors tenia problemes per mantenir l'estabilitat per causa de l'aigua que hi havia sobre el terreny de joc, en Enrique García Sañudo probablement estava fent un dels seus millors partits de la temporada.

FQMF

Goles Goles

  • 185 Minuto 6 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Casar. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en Hug Peralba la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del FQMF es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 0 - 1 arribava al minut 6.
  • 181 Minuto 36 (Gol por el centro): Ernst Huyard va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 36, i va fer pujar el 0 - 2 per a FQMF.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 15 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de FQMF la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.
  • 241 Minuto 53 (Ocasión de contra por el centro): Fruit dels bons moviments defensius de FQMF, l'equip va recuperar la pilota al minut 53 i va contraatacar. En Peter Lindhbom va desmarcar-se pel centre però la passada que li van fer no la va saber controlar.

Eventos clima Eventos clima

  • 301 Minuto 9 (Evento clima: lluvia, K.O. técnico): En Cándido Fachico va jugar per sota del seu nivell habitual ja que l'aigua i el fang que hi havia al terreny de joc no li permetien mostrar el seu millor nivell de joc.