Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

CBVS (492150) - Pambre C.F. (1581006) » 383015875: T37/J2/VII

Liga 383015875 Información oficial sobre el partido 383015875 en Hattrick

23.06.2012 15:00:00
Liga: Temporada 37 / Jornada 2 / VII.954 (38990)

KORSARIOAK Alineación oficial del equipo 'KORSARIOAK' en el partido 5 - 0 Pambre C.F. Alineación oficial del equipo 'Pambre C.F.' en el partido
Roland Huijsman (19') 1 - 0
Juan Asmussen (33') 2 - 0
Reinhard Korbmann (34') 3 - 0
Christian Gabriel Sivori (47') 4 - 0
Nikola Yankov (75') 5 - 0
KORSARIOAK Alineación oficial del equipo 'KORSARIOAK' en el partido 5 - 0 Pambre C.F. Alineación oficial del equipo 'Pambre C.F.' en el partido
5 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
2 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
55 % Posesión 45' 45 %
51 % Posesión 90' 49 %
Jugar creativamente Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 9
KORSARIOAK Alineación oficial del equipo 'KORSARIOAK' en el partido 5 - 0 Pambre C.F. Alineación oficial del equipo 'Pambre C.F.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
KORSARIOAK Alineación oficial del equipo 'KORSARIOAK' en el partido 2 - 2 Pambre C.F. Alineación oficial del equipo 'Pambre C.F.' en el partido
Tiene bastante suerte 1.86Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.68Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
35,5 % 35,7 % 28,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

KORSARIOAK

Goles Goles

  • 120 Minuto 19 (Gol de falta): El 1 - 0 no fou un gol massa bonic, però el xut de falta d'en Roland Huijsman al minut 19, després de ser lleugerament desviat per la tanca defensiva, va suposar l'avançada per al KORSARIOAK i va ser celebrat com si es tractés d'un gran gol!
  • 131 Minuto 33 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de KORSARIOAK va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Juan Asmussen progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 2 - 0.
  • 132 Minuto 34 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de KORSARIOAK a 3 - 0. Reinhard Korbmann va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 131 Minuto 47 (Gol por el centro): Al minut 47 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Christian Gabriel Sivori, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 4 - 0 per a KORSARIOAK.
  • 185 Minuto 75 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Nikola Yankov, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 5 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 83 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Juan Asmussen de KORSARIOAK va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

Pambre C.F.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 64 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Denis Mumpitz de Pambre es va guanyar la targeta groga merescudament.
  • 513 Minuto 73 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 73 del partit, Denis Mumpitz de l'equip Pambre, va haver d'abandonar el terreny de joc després de guanyar-se una segona targeta per tocar la pilota amb la mà.