Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

R.S.D.Alcala (309230) - Flecha F.C (774684) » 382943497: T37/J11/VI

Liga 382943497 Información oficial sobre el partido 382943497 en Hattrick

25.08.2012 14:00:00
Liga: Temporada 37 / Jornada 11 / VI.685 (15003)

R.S.D.Alcala Alineación oficial del equipo 'R.S.D.Alcala' en el partido 3 - 1 Akirepaya FC Alineación oficial del equipo 'Akirepaya FC' en el partido
Adam Esnaola (27') 1 - 0
Roberto Cabirol (30') 2 - 0
2 - 1 Felipe Cuervo (60')
Zuri Epelde (63') 3 - 1
R.S.D.Alcala Alineación oficial del equipo 'R.S.D.Alcala' en el partido 3 - 1 Akirepaya FC Alineación oficial del equipo 'Akirepaya FC' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
1 + 0 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 0
60 % Posesión 45' 40 %
59 % Posesión 90' 41 %
Atacar por el centro Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Normal
R.S.D.Alcala Alineación oficial del equipo 'R.S.D.Alcala' en el partido 3 - 1 Akirepaya FC Alineación oficial del equipo 'Akirepaya FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
R.S.D.Alcala Alineación oficial del equipo 'R.S.D.Alcala' en el partido 3 - 0 Akirepaya FC Alineación oficial del equipo 'Akirepaya FC' en el partido
Tiene un resultado normal 3.47Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.15Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,8 % 0,0 % 0,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

R.S.D.Alcala

Goles Goles

  • 121 Minuto 27 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Adam Esnaola, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del R.S.D.Alcala se les va manegar per posar per davant el seu equip: 1 - 0 al minut 27.
  • 185 Minuto 30 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del R.S.D.Alcala van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Roberto Cabirol va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 2 - 0 pujava al marcador.
  • 131 Minuto 63 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de R.S.D.Alcala pel centre va donar un gran resultat: el gol de Zuri Epelde va posar el 3 - 1 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 206 Minuto 29 (Ocasión evento especial imprevisible intercepta (anotación)): L'imprevisible Zuri Epelde va fer un xut des de llarga distància que quasi va acabar en gol.
  • 233 Minuto 32 (Ocasión por la derecha): El R.S.D.Alcala ho intentava per la dreta per mitjà de Aliomo Silva Cebrián, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 18 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 18, Aliomo Silva Cebrián de R.S.D.Alcala va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 64 (Tirita): Al minut 64, Zuri Epelde de R.S.D.Alcala es va lesionar lleugerament el turmell. Després d'estar uns segons a la gatzoneta, va aixecar-se i va indicar a l'entrenador que podia seguir al terreny de joc.

Akirepaya FC

Goles Goles

  • 185 Minuto 60 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Felipe Cuervo, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 2 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.