Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

siege cf (490511) - KONTROLATU.T.S (491032) » 382912667: T37/J4/VI

Liga 382912667 Información oficial sobre el partido 382912667 en Hattrick

07.07.2012 14:00:00
Liga: Temporada 37 / Jornada 4 / VI.135 (14453)

CF Canpixa Alineación oficial del equipo 'CF Canpixa' en el partido 2 - 2 MANGA FIGTHER'S FOOTBALL CLUB Alineación oficial del equipo 'MANGA FIGTHER'S FOOTBALL CLUB' en el partido
0 - 1 Francisco Javier Manuel de León (19')
Jani Louhelainen (44') 1 - 1
1 - 2 Francisco Javier Manuel de León (44')
Carlos Vecilla (67') 2 - 2
CF Canpixa Alineación oficial del equipo 'CF Canpixa' en el partido 2 - 2 MANGA FIGTHER'S FOOTBALL CLUB Alineación oficial del equipo 'MANGA FIGTHER'S FOOTBALL CLUB' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
CF Canpixa Alineación oficial del equipo 'CF Canpixa' en el partido 2 - 1 MANGA FIGTHER'S FOOTBALL CLUB Alineación oficial del equipo 'MANGA FIGTHER'S FOOTBALL CLUB' en el partido
Tiene un resultado normal 2.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.65Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
90,0 % 0,5 % 9,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

CF Canpixa

Goles Goles

  • 118 Minuto 44 (Gol evento especial córner peinado): En Ricard Cardona entomà la pilota, tal com venia des del córner, amb una volea forta i molt ben dirigida que el porter va poder refusar. Afortunadament per al Canpixa, un peu providencial d'en Jani Louhelainen va situar el 1-1 al panell digital.
  • 111 Minuto 67 (Gol por el centro): Amb un xut des de la frontal de l'àrea al minut 67, Carlos Vecilla de Canpixa empatava el partit: 2 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 44 (Ocasión por la derecha): Al minut 44, Elwyn Wolkers arrencà un sonor "Uiiiiii" de la seva afició, quan va estar a punt d'avançar l'equip local amb un xut des de la dreta molt precís que es va estavellar a l'escaire dret de la porteria visitant.
  • 211 Minuto 44 (Ocasión por el centro): Al minut 44, Hardo Hoechemer quasi aconsegueix l'empat amb un llançament llarg però va acabar sortint desviat per dalt.

MANGA FIGTHER'S FOOTBALL CLUB

Goles Goles

  • 172 Minuto 19 (Gol por la izquierda): Passats 19 minuts de partit, FIGTHERS es va posar per davant amb un 0 - 1 quan Francisco Javier Manuel de León es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.
  • 173 Minuto 44 (Gol por la derecha): Al minut 44 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 1 - 2, gràcies a una bona internada de Francisco Javier Manuel de León que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 40 (Ocasión por la izquierda): Al minut 40 Juan José Corvera va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Cedrik Neitemeier, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.
  • 282 Minuto 44 (Ocasión por la izquierda): Després d'una passada des de la banda esquerra, Jakob Flücken es va quedar sol davant del porter, al minut 44. Realment hauria d'haver marcat, però el porter va ser més ràpid que ell i li va prendre la pilota.
  • 282 Minuto 48 (Ocasión por la izquierda): Francisco Javier Manuel de León, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 48 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. FIGTHERS va quedar sense poder incrementar el seu marcador.