Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

El Puig F.C. (995914) - alcaud (124999) » 367724685: T36/J10/X

Liga 367724685 Información oficial sobre el partido 367724685 en Hattrick

28.04.2012 14:10:00
Liga: Temporada 36 / Jornada 10 / X.308 (96391)

malavida_team Alineación oficial del equipo 'malavida_team' en el partido 1 - 5 F.C.Yahman Alineación oficial del equipo 'F.C.Yahman' en el partido
Inhar Kurutxu (3') 1 - 0
1 - 1 Mario Sibaja (16')
1 - 2 Galder Ibisate (27')
1 - 3 Malwin Gressmann (70')
1 - 4 José Ramón Martínez (80')
1 - 5 José Ramón Martínez (85')
malavida_team Alineación oficial del equipo 'malavida_team' en el partido 1 - 5 F.C.Yahman Alineación oficial del equipo 'F.C.Yahman' en el partido
1 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 5
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 3 / 3
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
48 % Posesión 45' 52 %
33 % Posesión 90' 67 %
Normal Táctica Jugar creativamente
malavida_team Alineación oficial del equipo 'malavida_team' en el partido 1 - 5 F.C.Yahman Alineación oficial del equipo 'F.C.Yahman' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
malavida_team Alineación oficial del equipo 'malavida_team' en el partido 1 - 5 F.C.Yahman Alineación oficial del equipo 'F.C.Yahman' en el partido
Tiene un resultado normal 1.01Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.43Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
3,4 % 0,1 % 96,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

malavida_team

Goles Goles

  • 124 Minuto 3 (Gol de penalti): Tot i les protestes dels visitants, al minut 3 l'àrbitre va xiular un penal transformat per Inhar Kurutxu. Amb aquest gol l'equip local s'avançava al marcador, que reflectia un 1 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 12 (Ocasión por la derecha): El malavida_team ho intentava per la dreta per mitjà de José Vadillo, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

F.C.Yahman

Goles Goles

  • 161 Minuto 16 (Gol por el centro): El 1 - 1 va arribar amb una jugada de Mario Sibaja que va marxar pel centre d'un defensor i, com que cap company li feia la cobertura, ningú va poder evitar que marqués el gol de l'empat pels visitants.
  • 173 Minuto 27 (Gol por la derecha): Al minut 27 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 1 - 2, gràcies a una bona internada de Galder Ibisate que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 181 Minuto 70 (Gol por el centro): Malwin Gressmann de F.C.Yahman va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 1 - 3 al minut 70. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 80 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en José Ramón Martínez de F.C.Yahman l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 1 - 4 al minut 80 de partit.
  • 185 Minuto 85 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en José Ramón Martínez, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 5 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.