Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

UD Cuenca (1437930) - Dantes del Infierno (1580482) » 351978006: T35/J6/VII

Liga 351978006 Información oficial sobre el partido 351978006 en Hattrick

10.12.2011 15:00:00
Liga: Temporada 35 / Jornada 6 / VII.581 (38617)

C.D. MENSAJERO LA PALMA Alineación oficial del equipo 'C.D. MENSAJERO LA PALMA' en el partido 0 - 4 Galaxi F.C. Alineación oficial del equipo 'Galaxi F.C.' en el partido
0 - 1 Björn Esseling (9')
0 - 2 Lars Pluta (27')
0 - 3 Ferdinand Wlassak (69')
0 - 4 Lars Pluta (83')
C.D. MENSAJERO LA PALMA Alineación oficial del equipo 'C.D. MENSAJERO LA PALMA' en el partido 0 - 4 Galaxi F.C. Alineación oficial del equipo 'Galaxi F.C.' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 4
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 3 / 3
0 Evento 51xTarjetas 0
2 Evento 09xLesiones 0
52 % Posesión 45' 48 %
53 % Posesión 90' 47 %
Normal Táctica Normal
C.D. MENSAJERO LA PALMA Alineación oficial del equipo 'C.D. MENSAJERO LA PALMA' en el partido 0 - 4 Galaxi F.C. Alineación oficial del equipo 'Galaxi F.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
C.D. MENSAJERO LA PALMA Alineación oficial del equipo 'C.D. MENSAJERO LA PALMA' en el partido 1 - 1 Galaxi F.C. Alineación oficial del equipo 'Galaxi F.C.' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 1.35Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.40Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
30,2 % 37,2 % 32,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

C.D. MENSAJERO LA PALMA

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 25 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una bona jugada d'estratègia com a conseqüència d'un tir lliure indirecte va deixar amb disposició de xut a en Jorge Fernando Filadélfio, que malauradament pels seus interessos va finalitzar massa centrat i el porter va poder blocar la pilota sense problemes.

Lesiones Lesiones

  • 091 Minuto 66 (Lesión leve): Wacław Sitowski de CDM va abandonar el terreny de joc després de 66 minuts, a causa d'un fort cop al turmell. Martin Gyimesi va entrar en el seu lloc.
  • 091 Minuto 86 (Lesión leve): En Andreu Quetglas ocupà el lloc d'en Martin Gyimesi al 86 minuts, dos minuts després que el jugador de CDM quedés mig estabornit sobre el terreny de joc al rebre un fort cop al cap per part d'un company.

Galaxi F.C.

Goles Goles

  • 171 Minuto 9 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Björn Esseling que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 0 - 1 per a Galaxi.
  • 181 Minuto 27 (Gol por el centro): Lars Pluta de Galaxi va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 0 - 2 al minut 27. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 69 (Gol por el centro): Al minut 69, Ferdinand Wlassak va augmentar l'avantatge de Galaxi a 0 - 3 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 185 Minuto 83 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Lars Pluta, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 4 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.