Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

LUKETE TEAM (488330) - lukis (488333) » 33177699: T13/J11/IX

Liga 33177699 Información oficial sobre el partido 33177699 en Hattrick

16.04.2005 15:45:00
Liga: Temporada 13 / Jornada 11 / IX.371 (60642)

DaNoNiNoS Alineación oficial del equipo 'DaNoNiNoS' en el partido 5 - 3 marinero_16 Alineación oficial del equipo 'marinero_16' en el partido
Toni Julho (20') 1 - 0
Óscar Landaeta (28') 2 - 0
Antonio Domínguez (30') 3 - 0
3 - 1 Òscar Montenegro (36')
Jordi Besora (54') 4 - 1
4 - 2 Óscar Tinguaro (74')
4 - 3 Pedro Aguirre (81')
Toni Julho (85') 5 - 3
DaNoNiNoS Alineación oficial del equipo 'DaNoNiNoS' en el partido 5 - 3 marinero_16 Alineación oficial del equipo 'marinero_16' en el partido
5 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 3
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
3 / 5 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
70 % Posesión 45' 30 %
77 % Posesión 90' 23 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 6
DaNoNiNoS Alineación oficial del equipo 'DaNoNiNoS' en el partido 5 - 3 marinero_16 Alineación oficial del equipo 'marinero_16' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
DaNoNiNoS Alineación oficial del equipo 'DaNoNiNoS' en el partido 4 - 0 marinero_16 Alineación oficial del equipo 'marinero_16' en el partido
Tiene un poco de suerte 3.85Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.05Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

DaNoNiNoS

Goles Goles

  • 124 Minuto 20 (Gol de penalti): DaNoNiNoS va posar-se per davant 1 - 0 al minut 20, quan Toni Julho va llançar una pena màxima perfectament.
  • 133 Minuto 28 (Gol por la derecha): Óscar Landaeta va incrementar l'avantatge de DaNoNiNoS amb el 2 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 133 Minuto 30 (Gol por la derecha): Amb 30 minuts jugats, en Antonio Domínguez va augmentar l'avantatge de DaNoNiNoS a 3 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 133 Minuto 54 (Gol por la derecha): Jordi Besora va incrementar l'avantatge de DaNoNiNoS amb el 4 - 1 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 130 Minuto 85 (Gol de falta): El gol de falta de Toni Julho sortirà a moltes televisions, ja que el seu xut va tocar el travesser, un pal, la línia de gol i l'altre pal abans d'introduir-se a la porteria al minut 85 i ampliar l'avantatge de DaNoNiNoS a 5 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 30 (Ocasión por la derecha): En Miguel Bollar es va escapolir de l'escomesa d'un rival marxant per la dreta de l'atac. Va encarar la porteria i va xutar a mitja altura, però la seva rematada la va desviar el porter rival a córner.
  • 233 Minuto 76 (Ocasión por la derecha): En Miguel Bollar es va escapolir de l'escomesa d'un rival marxant per la dreta de l'atac. Va encarar la porteria i va xutar a mitja altura, però la seva rematada la va desviar el porter rival a córner.

marinero_16

Goles Goles

  • 151 Minuto 36 (Gol por el centro): marinero_16 van mostrar una bona compenetració quan al minut 36 van reduir diferències a 3 - 1 mitjançant una gran jugada pel centre de l'atac que Òscar Montenegro va rematar sense oposició al fons de la xarxa.
  • 119 Minuto 74 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip marinero_16 va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Óscar Tinguaro va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 4 - 2.
  • 153 Minuto 81 (Gol por la derecha): Al minut 81, Pedro Aguirre va rebre la pilota després d'una jugada per la dreta, i va retallar distàncies per marinero_16 en aconseguir el 4 - 3.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 24 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Luis García López de marinero_16 es va emportar una amonestació al minut 24 per provocar un rival.