Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

olulaa (309256) - Guargacho (441464) » 32927572: T13/J4/VI

Liga 32927572 Información oficial sobre el partido 32927572 en Hattrick

26.02.2005 14:00:00
Liga: Temporada 13 / Jornada 4 / VI.683 (15001)

AAA united Alineación oficial del equipo 'AAA united' en el partido 4 - 4 Esglima De La Plata Alineación oficial del equipo 'Esglima De La Plata' en el partido
Ferran Coromina (17') 1 - 0
Odd Olsen (30') 2 - 0
Ricky Hewlett (36') 3 - 0
3 - 1 Roland Luginbuehl (38')
Ricky Hewlett (47') 4 - 1
4 - 2 Roland Luginbuehl (54')
4 - 3 Ignasi Sagarra (71')
4 - 4 Ken Thestrup (73')
AAA united Alineación oficial del equipo 'AAA united' en el partido 4 - 4 Esglima De La Plata Alineación oficial del equipo 'Esglima De La Plata' en el partido
4 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 5
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 2 / 2
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
53 % Posesión 45' 47 %
52 % Posesión 90' 48 %
Normal Táctica Normal
AAA united Alineación oficial del equipo 'AAA united' en el partido 4 - 4 Esglima De La Plata Alineación oficial del equipo 'Esglima De La Plata' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
AAA united Alineación oficial del equipo 'AAA united' en el partido 4 - 2 Esglima De La Plata Alineación oficial del equipo 'Esglima De La Plata' en el partido
Tiene un resultado normal 4.28Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.60Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
86,9 % 1,0 % 12,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

AAA united

Goles Goles

  • 107 Minuto 17 (Gol evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Ferran Coromina va aconseguir per a united el 1 - 0 al minut 17, amb un xut des de 40 metres que el porter no va poder aturar.
  • 133 Minuto 30 (Gol por la derecha): Amb 30 minuts jugats, en Odd Olsen va augmentar l'avantatge de united a 2 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 133 Minuto 36 (Gol por la derecha): Amb 36 minuts jugats, en Ricky Hewlett va augmentar l'avantatge de united a 3 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 132 Minuto 47 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de united a 4 - 1. Ricky Hewlett va rematar la jugada quasi sense angle.

Ocasiones Ocasiones

  • 220 Minuto 74 (Ocasión de falta): Al minut 74, un xut de falta directa va estar a punt de significar un gol per a l'equip local, però va sortir desviat a l'esquerra de la porteria visitant.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 14 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Ferran Coromina de united es va emportar una amonestació al minut 14 per provocar un rival.
  • 511 Minuto 31 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Fabián Vuoso de united es va emportar una amonestació al minut 31 per provocar un rival.

Esglima De La Plata

Goles Goles

  • 153 Minuto 38 (Gol por la derecha): Al minut 38, Roland Luginbuehl va rebre la pilota després d'una jugada per la dreta, i va retallar distàncies per Esglima en aconseguir el 3 - 1.
  • 152 Minuto 54 (Gol por la izquierda): Esglima va captivar els seguidors que s'havien desplaçat a l'estadi rival per a veure el partit amb una gran jugada que va significar el 4 - 2 quan Roland Luginbuehl va superar el porter local amb un bon xut després d'una bona jugada col·lectiva per l'esquerra.
  • 115 Minuto 71 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Després de 71 minuts, Ignasi Sagarra va superar per velocitat Fabián Vuoso per posar el 4 - 3 al marcador.
  • 162 Minuto 73 (Gol por la izquierda): Ken Thestrup, de l'equip visitant, va controlar una centrada des de l'esquerra i va rematar col·locat, aconseguint així l'empat: 4 - 4 al minut 73.

Ocasiones Ocasiones

  • 270 Minuto 76 (Ocasión de falta): Una falta en una zona molt perillosa hauria pogut donar l'avantatge a Esglima al minut 76, però el xut de Ignasi Sagarra va topar amb la tanca defensiva.