Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Isótopos Fútbol (1332207) - Real IBM C.F (440620) » 320829544: T33/J3/VII

Liga 320829544 Información oficial sobre el partido 320829544 en Hattrick

09.04.2011 15:00:00
Liga: Temporada 33 / Jornada 3 / VII.412 (38448)

Isótopos of Abelendo Lake Alineación oficial del equipo 'Isótopos of Abelendo Lake' en el partido 3 - 4 Conejo C.F. Alineación oficial del equipo 'Conejo C.F.' en el partido
0 - 1 Appie Kadijk (21')
Pamir (31') 1 - 1
1 - 2 Joaqu (32')
1 - 3 Joaqu (39')
Gustav Juul (55') 2 - 3
2 - 4 Erasmus Steinkrau (72')
Pamir (76') 3 - 4
Isótopos of Abelendo Lake Alineación oficial del equipo 'Isótopos of Abelendo Lake' en el partido 3 - 4 Conejo C.F. Alineación oficial del equipo 'Conejo C.F.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Isótopos of Abelendo Lake Alineación oficial del equipo 'Isótopos of Abelendo Lake' en el partido 1 - 4 Conejo C.F. Alineación oficial del equipo 'Conejo C.F.' en el partido
Tiene suerte 1.21Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.82Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
9,1 % 0,5 % 90,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Isótopos of Abelendo Lake

Goles Goles

  • 111 Minuto 31 (Gol por el centro): Amb un xut des de la frontal de l'àrea al minut 31, Pamir Çetiner de Isótopos empatava el partit: 1 - 1.
  • 101 Minuto 55 (Gol por el centro): El públic local es va tornar a engrescar de valent, veient com en Gustav Juul trencava les files de la defensa central i superava sense dificultat el porter, que devia estar a la lluna de València. El 2 - 3 encara permetia alguna esperança.
  • 103 Minuto 76 (Gol por la derecha): Passava el minut 76 del matx, quan l'atent Pamir Çetiner va controlar una pilota llarga per la banda dreta i la va enfonsar a la xarxa sense contemplacions. 3 - 4, el marcador s'ajustava gràcies a aquesta acció.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 33 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Juan Azabache de Isótopos es va guanyar la targeta groga merescudament.

Conejo C.F.

Goles Goles

  • 172 Minuto 21 (Gol por la izquierda): Una sèrie de parets curtes per l'esquerra van permetre a Appie Kadijk quedar desmarcat i marcar per a Conejo al minut 21. El marcador es va posar aleshores 0 - 1 pels visitants.
  • 172 Minuto 32 (Gol por la izquierda): Una jugada col·lectiva de tot l'equip de Conejo va ser finalitzada des de l'esquerra per Joaquín Rivero al minut 32. Els visitants es posaven per davant del marcador: 1 - 2.
  • 182 Minuto 39 (Gol por la izquierda): Joaquín Rivero va aprofitar un error defensiu al minut 39, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 1 - 3 al marcador per a Conejo.
  • 139 Minuto 72 (Gol evento especial técnico vs. cabeceador): Quina forma de deixar en ridícul al rival! Un seguit de fintes de Erasmus Steinkrauß van servir per superar a l'últim defensor, en Manuel Pignatta. Tot va acabar amb el 2 - 4 pujant al marcador, el defensor amb el maluc fracturat i els aficionats de Conejo cantant "Erasmus Steinkrauß selecció!"

Ocasiones Ocasiones

  • 283 Minuto 37 (Ocasión por la derecha): Conejo quasi va aconseguir augmentar el seu avantatge al marcador quan Pierluigi De Pascalis va entrar des de la dreta, però el seu xut va sortir fregant el pal.
  • 282 Minuto 64 (Ocasión por la izquierda): Marek Galik, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 64 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Conejo va quedar sense poder incrementar el seu marcador.