Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Real Madrid Castilla.F.C (1336066) - Los Carajaulas FC (313856) » 305109269: T32/J14/VI

Liga 305109269 Información oficial sobre el partido 305109269 en Hattrick

05.03.2011 14:00:00
Liga: Temporada 32 / Jornada 14 / VI.146 (14464)

ITISUAH Alineación oficial del equipo 'ITISUAH' en el partido 1 - 5 Anime & Manga F.C. Alineación oficial del equipo 'Anime & Manga F.C.' en el partido
Guarino Cotugno (7') 1 - 0
1 - 1 Juan Cristóbal Corral (15')
1 - 2 Juan Cristóbal Corral (31')
1 - 3 Severino Aybar (39')
1 - 4 Marco Espada (40')
1 - 5 Jesús Cabitán (72')
ITISUAH Alineación oficial del equipo 'ITISUAH' en el partido 1 - 5 Anime & Manga F.C. Alineación oficial del equipo 'Anime & Manga F.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
ITISUAH Alineación oficial del equipo 'ITISUAH' en el partido 1 - 5 Anime & Manga F.C. Alineación oficial del equipo 'Anime & Manga F.C.' en el partido
Tiene un resultado normal 0.90Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.39Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
2,7 % 0,1 % 97,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

ITISUAH

Goles Goles

  • 185 Minuto 7 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Guarino Cotugno, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 44 (Ocasión de contra por la derecha): Els jugadors de ITISUAH van construir un bon contraatac, però el xut des de la dreta de l'atac d'en Ealke Eringa va sortir desviat a la dreta de la porteria.
  • 201 Minuto 44 (Ocasión por el centro): Al minut 44 la pilota ja entrava a la porteria de l'equip visitant, però la pilota es va frenar a prop de la línia de gol degut al mal estat de l'àrea petita, que estava plena de fang. En Guarino Cotugno no s'ho podia creure.
  • 203 Minuto 49 (Ocasión por la derecha): Un malentès entre el porter visitant Juan Macedonio i la defensa de l'esquerra va estar a punt d'acabar en gol per a ITISUAH, però el xut de Emil Carlsson va sortir bastant desviat.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 36 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Jarko Kallionpää de ITISUAH es va emportar una amonestació al minut 36 per provocar un rival.
  • 511 Minuto 68 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Emil Carlsson de ITISUAH va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.

Anime & Manga F.C.

Goles Goles

  • 163 Minuto 15 (Gol por la derecha): El jugador visitant Juan Cristóbal Corral va aconseguir empatar 1 - 1 al minut 15 mitjançant una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 173 Minuto 31 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Juan Cristóbal Corral va poder marcar tot sol el 1 - 2.
  • 182 Minuto 39 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Severino Aybar, que va ser qui va marcar 1 - 3, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 119 Minuto 40 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Marco Espada va saltar per damunt dels seus rivals a la sortida d'un córner per posar el 1 - 4 al minut 40.
  • 184 Minuto 72 (Gol de penalti): Passaven 72 minuts quan l'àrbitre va xiular un penal en contra de l'equip local. En Jesús Cabitán va ser l'anotador i per celebrar-ho va arremangar-se la màniga i va ensenyar un tatuatge on s'hi podia llegir "Visca el pa, visca el vi, visca la mare que em va parir!".

Ocasiones Ocasiones

  • 219 Minuto 41 (Ocasión evento especial córner rematado por cabeceador): El gol per a Animanga va estar a punt d'arribar en un córner. En Arslan Hükmi va rematar, enviant la pilota al fons de la porteria, per l'àrbitre va assenyalar falta per haver-se arrepenjat sobre el porter.
  • 283 Minuto 44 (Ocasión por la derecha): Animanga quasi va aconseguir augmentar el seu avantatge al marcador quan Arslan Hükmi va entrar des de la dreta, però el seu xut va sortir fregant el pal.