Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 298705632

Copa 298705632 Información oficial sobre el partido 298705632 en Hattrick

18.08.2010 18:15:00

guminiole Alineación oficial del equipo 'guminiole' en el partido 3 - 2 **DrinkTeam** Alineación oficial del equipo '**DrinkTeam**' en el partido
3 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 5
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 4
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 1 + 0
39 % Posesión 45' 61 %
39 % Posesión 90' 61 %
Normal Táctica Normal
guminiole Alineación oficial del equipo 'guminiole' en el partido 3 - 2 **DrinkTeam** Alineación oficial del equipo '**DrinkTeam**' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
guminiole Alineación oficial del equipo 'guminiole' en el partido 0 - 4 **DrinkTeam** Alineación oficial del equipo '**DrinkTeam**' en el partido
Tiene bastante suerte 0.17Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.70Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,2 % 0,0 % 99,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

guminiole

Goles Goles

  • 110 Minuto 30 (Gol de falta): Una falta al minut 30 va proporcionar un lliure directe al guminiole. Godofredo Roman va cargolar la pilota per la dreta de la tanca defensiva i la va fer entrar arran de la creueta, lluny de l'abast del porter, aconseguint així l'empat a 1.
  • 111 Minuto 81 (Gol por el centro): Alpár Lehel s'emportà una gran ovació del públic local al minut 81, quan es va burlar de tota la línea defensiva central, i va empatar el partit: 2 - 2.
  • 122 Minuto 97 (Gol por la izquierda): guminiole prenia la batuta de l'encontre al minut 97, quan en Godofredo Roman va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 3 - 2 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.

**DrinkTeam**

Goles Goles

  • 138 Minuto 4 (Gol evento especial extremo + rematador): Era de sentit comú que alguna de les bones centrades de Anders Ehnsten arribés a peus de Carlos Oñate, que va rematar la pilota amb força i col·locació fent pujar per a **DrinkTeam** el 0 - 1.
  • 171 Minuto 80 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Anders Ehnsten que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 1 - 2 per a **DrinkTeam**.

Ocasiones Ocasiones

  • 271 Minuto 35 (Ocasión por el centro): Al minut 35 de partit, Juan Santander quasi posa per davant el seu equip però la seva mitja tisora va sortir desviada.
  • 271 Minuto 63 (Ocasión por el centro): Per ben poc l'equip visitant no agafa avantatge amb una jugada pel centre que va acabar amb un xut de Juan Santander que va botar davant del porter, però que aquest va saber blocar sense gaires problemes.
  • 271 Minuto 64 (Ocasión por el centro): La defensa local es resistia a ser superada. En Carlos Oñate ho va intentar tot sol pel mig, però l'únic que va aconseguir va ser perdre la pilota, l'esbroncada de l'entrenador i una trepitjada intencionada al turmell que l'àrbitre no va voler veure.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 18 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Carlos Oñate de **DrinkTeam** va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 76 (Tirita): Al minut 76 de partit, el jugador Juan Santander de **DrinkTeam** es va lesionar lleugerament però va poder continuar.