Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

SPORGIJON (1590902) - Chill Game Team (438602) » 289678484: T31/J8/IX

Liga 289678484 Información oficial sobre el partido 289678484 en Hattrick

02.10.2010 15:45:00
Liga: Temporada 31 / Jornada 8 / IX.1704 (177199)

The Palace F.C. Alineación oficial del equipo 'The Palace F.C.' en el partido 1 - 2 doraemon Alineación oficial del equipo 'doraemon' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
The Palace F.C. Alineación oficial del equipo 'The Palace F.C.' en el partido 1 - 1 doraemon Alineación oficial del equipo 'doraemon' en el partido
Tiene un resultado normal 1.43Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.57Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
85,1 % 1,4 % 13,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

The Palace F.C.

Goles Goles

  • 113 Minuto 36 (Gol por la derecha): Al minut 36, Palace aconseguia empatar el partit a 1 - 1 quan Rémy Lemonnier va rebre una bona passada des de la dreta i va creuar-li la pilota al porter.

Ocasiones Ocasiones

  • 236 Minuto 34 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): Benjamín Caruso es va comportar com un juvenil al minut 34 en regalar una pilota al rival en una zona perillosa. Per sort per ell, la jugada no va acabar en gol.

doraemon

Goles Goles

  • 119 Minuto 16 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Francesco Moce va treure un córner llarg cap al segon pal que en Zeno Kleindienst, un gran especialista del joc aeri, va rematar de cap per a aconseguir el 0 - 1.
  • 135 Minuto 38 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Fent ús de la seva experiència, en Mario Infanzón de doraemon va demanar la pilota al central rival quan aquest no el mirava i, fruit de l'engany li va passar la pilota. No va tenir problemes per marcar el 1 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 40 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Palace. La jugada d'estratègia del doraemon per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Mario Infanzón va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.
  • 243 Minuto 44 (Ocasión de contra por la derecha): Tots els jugadors del doraemon sabien que si recuperaven la pilota, la podien enviar a en Francesco Moce, perquè sempre sortia ràpid al contraatac per la dreta. Una bona mostra d'això es va veure al minut 44 però la rematada final no va ser digne d'un jugador de la seva categoria.