Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

marcelitofc (1366841) - Lupia (1460748) » 289598637: T31/J10/IX

Liga 289598637 Información oficial sobre el partido 289598637 en Hattrick

16.10.2010 15:40:00
Liga: Temporada 31 / Jornada 10 / IX.278 (60549)

Amartime F.C Alineación oficial del equipo 'Amartime F.C' en el partido 2 - 2 AT MARESME Alineación oficial del equipo 'AT MARESME' en el partido
2 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 3
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 2 / 3
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
2 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
46 % Posesión 45' 54 %
47 % Posesión 90' 53 %
Normal Táctica Normal
Amartime F.C Alineación oficial del equipo 'Amartime F.C' en el partido 2 - 2 AT MARESME Alineación oficial del equipo 'AT MARESME' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Amartime F.C Alineación oficial del equipo 'Amartime F.C' en el partido 1 - 2 AT MARESME Alineación oficial del equipo 'AT MARESME' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.23Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.95Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
24,6 % 13,6 % 61,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Amartime F.C

Goles Goles

  • 122 Minuto 10 (Gol por la izquierda): Amartime prenia la batuta de l'encontre al minut 10, quan en Francisco José Menéndez va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 1 - 0 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.
  • 115 Minuto 68 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Julián Arriazu no va poder aturar Maurycy Dziechciński de Amartime, que va penetrar a l'àrea rival per velocitat i va marcar al minut 68 el 2 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 3 (Ocasión evento especial rápido + pase): Maurycy Dziechciński va marxar per velocitat al minut 3 i va fer una passada de la mort a Stephen Hextall, però aquest va fallar.
  • 222 Minuto 4 (Ocasión por la izquierda): En Abel Folchs va controlar una pilota a la punta esquerra de l'atac de tal manera que ja va deixar enrere el defensor i entrar a l'àrea, però l'àrbitre assistent va assenyalar un fora de joc inexistent.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 32 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): David Villaoz de Amartime va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 510 Minuto 61 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Santiago Verga de Amartime amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

AT MARESME

Goles Goles

  • 161 Minuto 52 (Gol por el centro): MARESME van aconseguir igualar el partit a 1 - 1 al minut 52, quan Guillermo Villarén va anar-se'n del seu marcador després d'una passada llarga i va rematar amb una volea imparable.
  • 161 Minuto 85 (Gol por el centro): Els visitants no van abaixar els braços i després de 85 minuts Björn Pärn va aconseguir superar la defensa local entrant pel centre i va elevar la pilota per sobre del porter, posant el 2 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 261 Minuto 31 (Ocasión por el centro): MARESME va tenir l'empat a l'abast de la mà quan Giuseppe Sonino es va trobar sol davant del porter, però el seu xut va topar amb el travesser.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 14 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 14, Steffen Jürgensen de MARESME va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.