Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 287227952

Liga 287227952 Información oficial sobre el partido 287227952 en Hattrick

18.09.2010 10:00:00

Dynamo Bucharest Alineación oficial del equipo 'Dynamo Bucharest' en el partido 3 - 1 Molda Alineación oficial del equipo 'Molda' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 3
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 3
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
2 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 1 + 0
51 % Posesión 45' 49 %
54 % Posesión 90' 46 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 12Nivel de táctica: 12 Táctica Normal
Dynamo Bucharest Alineación oficial del equipo 'Dynamo Bucharest' en el partido 3 - 1 Molda Alineación oficial del equipo 'Molda' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Dynamo Bucharest Alineación oficial del equipo 'Dynamo Bucharest' en el partido 2 - 2 Molda Alineación oficial del equipo 'Molda' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.97Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.95Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
31,6 % 37,4 % 31,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dynamo Bucharest

Goles Goles

  • 119 Minuto 28 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Un córner ben llançat per Virgil Thomas el va rematar Franck Chérubin amb un magnífic cop de cap que va suposar el 1 - 1.
  • 120 Minuto 70 (Gol de falta): Després del xut d'una falta a la frontal de l'àrea, l'esclat d'alegria a les grades del minut 70, indicava inequívocament que en Virgil Thomas va saber trobar la xarxa rival. Dynamo desfeia l'equilibri: 2 a 1.
  • 116 Minuto 83 (Gol evento especial rápido + pase): Un ràpid moviment de Constantin Teacă va acabar en una passada genial cap al jugador de Dynamo Toni Ahava, que va marcar el 3 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 73 (Ocasión por la derecha): En Sebastian Necula es va escapolir de l'escomesa d'un rival marxant per la dreta de l'atac. Va encarar la porteria i va xutar a mitja altura, però la seva rematada la va desviar el porter rival a córner.
  • 216 Minuto 74 (Ocasión evento especial rápido + pase): Toni Ahava va marxar per velocitat al minut 74 i va fer una passada de la mort a Franck Chérubin, però aquest va fallar.

Molda

Goles Goles

  • 171 Minuto 8 (Gol por el centro): Molda agafava avantatge al minut 8 de joc en marcar el 0 - 1 després d'una sèrie de bones triangulacions, que va rematar Fane Lazãr amb mestria.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 14 (Ocasión por el centro): Al minut 14 de partit, Fernando Agüeras va estar a punt de fer pujar un gol més al marcador quan va xutar just des de fora l'àrea, però la pilota va sortir pel damunt del travesser.
  • 281 Minuto 17 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Vasile Cocos després de 17 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Dénes Békés va poder desviar-lo a córner.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 80 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Fernando Agüeras de Molda va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 21 (Tirita): Passats 21 minuts de joc, en Mihai-Iulian Rusu de Molda va patir una lleugera lesió. La intervenció del massatgista li va permetre continuar el partit.