Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Abanilla (801848) - LOS MOTEROS (992783) » 273417592: T30/J12/VII

Liga 273417592 Información oficial sobre el partido 273417592 en Hattrick

10.07.2010 15:00:00
Liga: Temporada 30 / Jornada 12 / VII.892 (38928)

Abanilla Alineación oficial del equipo 'Abanilla' en el partido 6 - 2 LOS MOTEROS Alineación oficial del equipo 'LOS MOTEROS' en el partido
Pablo López-Mingo (13') 1 - 0
Mark Sickman (19') 2 - 0
Gojko Torbarina (25') 3 - 0
Mario Crusco (28') 4 - 0
4 - 1 Salvatore Lagioni (31')
Pablo López-Mingo (52') 5 - 1
Mariusz Smakosz (55') 6 - 1
6 - 2 Kristoff Desart (59')
Abanilla Alineación oficial del equipo 'Abanilla' en el partido 6 - 2 LOS MOTEROS Alineación oficial del equipo 'LOS MOTEROS' en el partido
6 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
3 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
51 % Posesión 45' 49 %
52 % Posesión 90' 48 %
Normal Táctica Normal
Abanilla Alineación oficial del equipo 'Abanilla' en el partido 6 - 2 LOS MOTEROS Alineación oficial del equipo 'LOS MOTEROS' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
Abanilla Alineación oficial del equipo 'Abanilla' en el partido 7 - 2 LOS MOTEROS Alineación oficial del equipo 'LOS MOTEROS' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 6.78Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.83Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
93,0 % 0,3 % 6,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Abanilla

Goles Goles

  • 123 Minuto 13 (Gol por la derecha): Corria el minut 13 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de Pablo López-Mingo, que va posar el 1 - 0 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 134 Minuto 19 (Gol de penalti): Mark Sickman va augmentar la diferència de Abanilla a 2 - 0 des del punt de penal.
  • 131 Minuto 25 (Gol por el centro): Al minut 25 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Gojko Torbarina, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 3 - 0 per a Abanilla.
  • 133 Minuto 28 (Gol por la derecha): El 4 - 0 va pujar al marcador quan Abanilla va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Mario Crusco des de dins de l'àrea.
  • 133 Minuto 52 (Gol por la derecha): Abanilla va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Pablo López-Mingo va poder fer el 5 - 1 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 131 Minuto 55 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Mariusz Smakosz va aprofitar per marcar el 6 - 1 a plaer.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 60 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una falta a favor de Abanilla a l'esquerra de l'atac va ser centrada al punt de penal. Segons abans, la defensa va sortir corrents cap al mig del camp en grup per deixar en fora de joc als rivals. Per això, tot i que en Gojko Torbarina va rematar prou bé, la jugada ja estava invalidada.

LOS MOTEROS

Goles Goles

  • 154 Minuto 31 (Gol de penalti): El jugador de MOTEROS Salvatore Lagioni va anotar des dels 11 metres al minut 31, posant el 4 - 1 al marcador.
  • 185 Minuto 59 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Kristoff Desart, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 6 - 2 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.