Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Paule 71 (991777) - Zystons (125021) » 273325434: T30/J4/VI

Liga 273325434 Información oficial sobre el partido 273325434 en Hattrick

15.05.2010 14:00:00
Liga: Temporada 30 / Jornada 4 / VI.271 (14589)

C.F.BASFEMIA Alineación oficial del equipo 'C.F.BASFEMIA' en el partido 3 - 0 Psylocibe Old School Alineación oficial del equipo 'Psylocibe Old School' en el partido
Juan Majarón (23') 1 - 0
Pierre-Marie Mercier (29') 2 - 0
Tomasz Filosek (50') 3 - 0
C.F.BASFEMIA Alineación oficial del equipo 'C.F.BASFEMIA' en el partido 3 - 0 Psylocibe Old School Alineación oficial del equipo 'Psylocibe Old School' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
C.F.BASFEMIA Alineación oficial del equipo 'C.F.BASFEMIA' en el partido 3 - 0 Psylocibe Old School Alineación oficial del equipo 'Psylocibe Old School' en el partido
Tiene un resultado normal 3.45Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.23Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,5 % 0,1 % 0,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

C.F.BASFEMIA

Goles Goles

  • 139 Minuto 23 (Gol evento especial técnico vs. cabeceador): En Juan Majarón va deixar la pilota aparentment sense control davant seu. Quan el seu rival va tirar-se al terra per prendre-li la pilota, la va trepitjar i la va amagar del rival deixant-lo al terra sense capacitat de reacció. La jugada va acabar amb gol: 1 - 0. A hores d'ara encara està buscant la pilota en Sándor Hanák.
  • 116 Minuto 29 (Gol evento especial rápido + pase): Un ràpid moviment de Ignaz Morel va acabar en una passada genial cap al jugador de BASFEMIA Pierre-Marie Mercier, que va marcar el 2 - 0.
  • 133 Minuto 50 (Gol por la derecha): Tomasz Filosek va incrementar l'avantatge de BASFEMIA amb el 3 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 19 (Ocasión por el centro): En Pierre-Marie Mercier va marxar de dos marcadors centrals amb més coratge que tècnica, però va finalitzar l'acció xutant tan desviat que fins i tot algun aficionat de BASFEMIA se li va escapar el riure, tot i que significava perdre una bona oportunitat de posar-se per davant al marcador.
  • 223 Minuto 21 (Ocasión por la derecha): BASFEMIA va trenar una magnífica jugada per la dreta que va deixar Tomasz Filosek en un 1 contra 1 amb el porter Edi Ionită, que amb molta sang freda va aguantar-lo fins que li va robar la pilota.
  • 232 Minuto 64 (Ocasión por la izquierda): Passaven 64 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Pierre-Marie Mercier va rematar alt.

Psylocibe Old School

Ocasiones Ocasiones

  • 251 Minuto 48 (Ocasión por el centro): Al minut 48, Miguel Ángel Rozas va rebre la passada de la mort a l’àrea petita, però va voler rematar amb el taló i ho va fer amb tan poca gràcia que la pilota va passar entre les seves cames sense poder colpejar-la.