Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Athletic Migbai (779045) - Snigh (801251) » 257366706: T29/J10/IX

Liga 257366706 Información oficial sobre el partido 257366706 en Hattrick

06.03.2010 15:40:00
Liga: Temporada 29 / Jornada 10 / IX.677 (60948)

Fenerbahce 10 Alineación oficial del equipo 'Fenerbahce 10' en el partido 1 - 7 Snigh Alineación oficial del equipo 'Snigh' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 7 / 7
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 5 / 5
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
43 % Posesión 45' 57 %
42 % Posesión 90' 58 %
Atacar por el centro Nivel de táctica: 9 Táctica Normal
Fenerbahce 10 Alineación oficial del equipo 'Fenerbahce 10' en el partido 1 - 7 Snigh Alineación oficial del equipo 'Snigh' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Magnífico (12))
Fenerbahce 10 Alineación oficial del equipo 'Fenerbahce 10' en el partido 0 - 7 Snigh Alineación oficial del equipo 'Snigh' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.48Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 7.11Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,4 % 0,1 % 99,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Fenerbahce 10

Goles Goles

  • 101 Minuto 76 (Gol por el centro): El Fenerbahce no es deixava intimidar. Aprofitant una passada en profunditat, en Wouter Lampens es va esmunyir pel centre al límit del fora de joc i col·locà la pilota al fons de la xarxa amb una mitja vaselina magistral. L'avantatge visitant es veia reduït: 1 - 7.

Snigh

Goles Goles

  • 171 Minuto 24 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Cedrik Hinterhofer que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 0 - 1 per a Snigh.
  • 180 Minuto 28 (Gol de falta): L'avantatge al marcador va augmentar al minut 28 pels visitants. En Frank van Enckhuyzen va xutar una falta pel pal del porter amb tanta potència que el porter no va tenir temps ni de moure's.
  • 181 Minuto 31 (Gol por el centro): Al minut 31, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Alex Dunnett va augmentar l'avantatge de Snigh a 0 - 3 amb un xut ras arran de pal.
  • 181 Minuto 54 (Gol por el centro): Al minut 54, Ariel Morote va augmentar l'avantatge de Snigh a 0 - 4 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 181 Minuto 61 (Gol por el centro): Ariel Morote de Snigh va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 0 - 5 al minut 61. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 72 (Gol por el centro): Jörg Freis va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 72, i va fer pujar el 0 - 6 per a Snigh.
  • 183 Minuto 74 (Gol por la derecha): Al minut 74, un xut de Johan Matsson des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 0 - 7 i el públic s'enfadava.

Eventos clima Eventos clima

  • 302 Minuto 27 (Evento clima: lluvia, OK potente): Frank van Enckhuyzen no va donar cap importància a la pluja, fent gala de la seva potència física.
  • 301 Minuto 29 (Evento clima: lluvia, K.O. técnico): En Marcos Santibañez va jugar per sota del seu nivell habitual ja que l'aigua i el fang que hi havia al terreny de joc no li permetien mostrar el seu millor nivell de joc.