Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

U.D. Parque Ayala (1366855) - Spark Team (776470) » 257301750: T29/J12/VIII

Liga 257301750 Información oficial sobre el partido 257301750 en Hattrick

20.03.2010 15:15:00
Liga: Temporada 29 / Jornada 12 / VIII.1565 (179108)

U.D. Parque Ayala Alineación oficial del equipo 'U.D. Parque Ayala' en el partido 2 - 1 Spark Team Alineación oficial del equipo 'Spark Team' en el partido
2 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 4
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 3
0 / 1 Evento 142Goles de contra por la izquierda/Evento 242Ocasiones de contra por la izquierda 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 1
34 % Posesión 45' 66 %
32 % Posesión 90' 68 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 10Nivel de táctica: 10 Táctica Normal
U.D. Parque Ayala Alineación oficial del equipo 'U.D. Parque Ayala' en el partido 2 - 1 Spark Team Alineación oficial del equipo 'Spark Team' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
U.D. Parque Ayala Alineación oficial del equipo 'U.D. Parque Ayala' en el partido 0 - 1 Spark Team Alineación oficial del equipo 'Spark Team' en el partido
Tiene suerte 0.39Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.23Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
9,2 % 0,5 % 90,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

U.D. Parque Ayala

Goles Goles

  • 111 Minuto 48 (Gol por el centro): Passat el minut 48 de joc, Teo Pimentel facilitava les coses al P.Ayala amb un gol ben maco pel centre que donava l'empat a 1.
  • 121 Minuto 77 (Gol por el centro): Al minut 77 l'estadi va començar a corejar el nom d'en Iñaki Antuña ja que gràcies a un gran gol seu, fruit d'una jugada pel centre, P.Ayala es posava per davant 2 a 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 242 Minuto 27 (Ocasión de contra por la izquierda): Al minut 27 una passada llarga a l'esquerra la va controlar en Luis Eduardo Pareja, però un defensa, amb una càrrega legal el va desestabilitzar i li va robar la pilota quan ja es disposava a finalitzar el ràpid contraatac.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 49 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Józef Obłój de P.Ayala amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Spark Team

Goles Goles

  • 185 Minuto 19 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 19 minuts, el tirador de faltes del Spark va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en Pelle Jensen, amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 0 - 1 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 26 (Ocasión por el centro): El porter local va fer una aturada impressionant a un xut a boca de canó de Jesús Bustillo. Es va fer el gallet aixecant-se amb parsimònia del terra i menyspreant les felicitacions dels companys, però a la repetició es va veure que tenia els ulls tancats, i havia estat un miracle que hagués aturat la pilota.
  • 271 Minuto 68 (Ocasión por el centro): Spark va tenir diverses oportunitats de gol, especialment la del minut 68, quan Matthias Andreae va quedar-se sol davant el porter Gunther De Groote, però aquest va poder aturar el xut.
  • 261 Minuto 82 (Ocasión por el centro): Spark va tenir l'empat a l'abast de la mà quan Pelle Jensen es va trobar sol davant del porter, però el seu xut va topar amb el travesser.

Lesiones Lesiones

  • 094 Minuto 50 (Tirita (médico)): Semblava que Isidoro Inistarte s'havia fet mal de debò. Afortunadament pel seu equip, va alçar-se ràpidament i va poder continuar jugant.