Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Jumpman 23 (801529) - inazuma k (797279) » 257239594: T29/J13/VIII

Liga 257239594 Información oficial sobre el partido 257239594 en Hattrick

27.03.2010 15:10:00
Liga: Temporada 29 / Jornada 13 / VIII.455 (54256)

Jumpman 23 Alineación oficial del equipo 'Jumpman 23' en el partido 3 - 4 Rayo Aldeanovita Alineación oficial del equipo 'Rayo Aldeanovita' en el partido
3 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 6
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 2
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 2 / 2
2 / 2 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
1 Evento 09xLesiones 0
46 % Posesión 45' 54 %
51 % Posesión 90' 49 %
Normal Táctica Normal
Jumpman 23 Alineación oficial del equipo 'Jumpman 23' en el partido 3 - 4 Rayo Aldeanovita Alineación oficial del equipo 'Rayo Aldeanovita' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
Jumpman 23 Alineación oficial del equipo 'Jumpman 23' en el partido 2 - 5 Rayo Aldeanovita Alineación oficial del equipo 'Rayo Aldeanovita' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.56Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.20Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
8,2 % 0,4 % 91,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Jumpman 23 L Normal 150 17.217.2: insuficiente (muy bajo) 1818: insuficiente (bajo) 15.915.9: débil (muy alto) 16.916.9: insuficiente (muy bajo) 3 4
1414: débil (bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 1111: pobre (alto) 1515: débil (alto) 1919: insuficiente (alto) 1616: débil (muy alto)
Rayo Aldeanovita V Normal 172 19.619.6: insuficiente (muy alto) 2121: aceptable (muy bajo) 17.717.7: insuficiente (bajo) 18.918.9: insuficiente (alto) 3 4
1818: insuficiente (bajo) 1818: insuficiente (bajo) 1717: insuficiente (muy bajo) 1717: insuficiente (muy bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 1818: insuficiente (bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -22 -2.4 -3 -1.8 -2 -1
-4 3 -6 -2 -2 -2

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Jumpman 23

Goles Goles

  • 114 Minuto 17 (Gol de penalti): Després de 17 minuts jugats, el col·legiat va acabar concedint un penal al Jumpman, molt protestat, ja que els jugadors de l'altre equip acusaven Julio Villena de tirar-se a la piscina. Ell mateix, sense fer-ne cas, va transformar la pena màxima en l'empat a 1. El públic estava boig d'alegria!
  • 104 Minuto 62 (Gol de penalti): Una descarada estirada de pantalons a la sortida d'un córner, que no va passar desapercebuda per l'àrbitre, va deixar a la vista les vergonyes del jugador que intentava rematar. En Julio Villena va transformar la pena màxima, escurçant el marcador per a Jumpman: 2 a 4 al minut 62.
  • 100 Minuto 63 (Gol de falta): Un magnífic tir lliure amb molt efecte va ensarronar el porter, fent-lo pensar que la pilota aniria a les seves mans, i que va entrar per l'altre costat de la porteria. Els seguidors locals tornaven a somriure. Julio Villena va ser qui va executar la falta que va reduir les diferències: 3 - 4.

Lesiones Lesiones

  • 091 Minuto 66 (Lesión leve): En Bård Myrhaug de Jumpman va acabar de veure el partit des de la banqueta ja que no es recuperava d'unes molèsties que notava al maluc. Nimrod Kotler va prendre el seu rol al minut 66.

Rayo Aldeanovita

Goles Goles

  • 172 Minuto 9 (Gol por la izquierda): Passats 9 minuts de partit, Aldeanovit es va posar per davant amb un 0 - 1 quan Miguel Aguerri es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.
  • 171 Minuto 24 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Miguel Aguerri que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 1 - 2 per a Aldeanovit.
  • 184 Minuto 30 (Gol de penalti): Al minut 30 de partit, l'àrbitre va xiular un penal molt dubtós a favor de Aldeanovit, fet que va motivar una allau de protestes dels jugadors de l'equip de casa. Finalment el penal es va xutar i Vittorio Broglia va aconseguir augmentar l'avantatge dels visitants a 1 - 3.
  • 182 Minuto 53 (Gol por la izquierda): Abel Ostos va aprofitar un error defensiu al minut 53, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 1 - 4 al marcador per a Aldeanovit.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 11 (Ocasión por el centro): El porter local va fer una aturada impressionant a un xut a boca de canó de Iván Gastón. Es va fer el gallet aixecant-se amb parsimònia del terra i menyspreant les felicitacions dels companys, però a la repetició es va veure que tenia els ulls tancats, i havia estat un miracle que hagués aturat la pilota.
  • 285 Minuto 52 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una bona jugada d'estratègia com a conseqüència d'un tir lliure indirecte va deixar amb disposició de xut a en Miguel Aguerri, que malauradament pels seus interessos va finalitzar massa centrat i el porter va poder blocar la pilota sense problemes.