Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

OmegaPharma (313911) - Aquatic Monkeys C.F. (772378) » 257100716: T29/J2/VI

Liga 257100716 Información oficial sobre el partido 257100716 en Hattrick

09.01.2010 14:00:00
Liga: Temporada 29 / Jornada 2 / VI.24 (14342)

CD Marte Alineación oficial del equipo 'CD Marte' en el partido 4 - 1 Aquatic Monkeys C.F. Alineación oficial del equipo 'Aquatic Monkeys C.F.' en el partido
Kre?imir Smoljo (23') 1 - 0
Walther Wiederstein (35') 2 - 0
Arnold Wessles (36') 3 - 0
3 - 1 Fran Astorga (38')
Jonathan Scherwey (62') 4 - 1
CD Marte Alineación oficial del equipo 'CD Marte' en el partido 4 - 1 Aquatic Monkeys C.F. Alineación oficial del equipo 'Aquatic Monkeys C.F.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
CD Marte Alineación oficial del equipo 'CD Marte' en el partido 3 - 1 Aquatic Monkeys C.F. Alineación oficial del equipo 'Aquatic Monkeys C.F.' en el partido
Tiene un poco de suerte 3.12Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.18Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
86,5 % 1,1 % 12,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

CD Marte

Goles Goles

  • 138 Minuto 23 (Gol evento especial extremo + rematador): Peder Grimm estava realitzant un excel·lent partit des de la seva banda. Krešimir Smoljo va aconseguir rematar una de les seves bones centrades per aconseguir el 1 - 0 al minut 23.
  • 133 Minuto 35 (Gol por la derecha): Marte va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Walther Wiederstein va poder fer el 2 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 133 Minuto 36 (Gol por la derecha): Amb 36 minuts jugats, en Arnold Wessles va augmentar l'avantatge de Marte a 3 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 131 Minuto 62 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Marte va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Jonathan Scherwey progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 4 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 231 Minuto 30 (Ocasión por el centro): Juan Carlos Vino una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 30, però una magnífica aturada de Pablo Nieva va mantenir l'equip visitant dins del partit.
  • 232 Minuto 71 (Ocasión por la izquierda): Al minut 71, Krešimir Smoljo gairebé va marcar per a Marte des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.
  • 231 Minuto 73 (Ocasión por el centro): Al minut 73, Arnold Wessles gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Pablo Nieva va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!

Aquatic Monkeys C.F.

Goles Goles

  • 151 Minuto 38 (Gol por el centro): Un mica després, Fran Astorga de Monkeys va reduir fàcilment l'avantatge local a 3 - 1, passant entre la defensa rival amb certa facilitat i marcant d'un xut ras i col·locat que va fer inútil l'estirada del porter.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 39 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 39, Roger Vincent de Monkeys va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament.