Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Puchau Knicks (993920) - Real Unidad (123497) » 241678440: T28/J13/X

Liga 241678440 Información oficial sobre el partido 241678440 en Hattrick

05.12.2009 14:25:00
Liga: Temporada 28 / Jornada 13 / X.3447 (182014)

Xboxers Alineación oficial del equipo 'Xboxers' en el partido 2 - 1 Soy un BOT Alineación oficial del equipo 'Soy un BOT' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Xboxers Alineación oficial del equipo 'Xboxers' en el partido 2 - 0 Soy un BOT Alineación oficial del equipo 'Soy un BOT' en el partido
Tiene un resultado normal 1.89Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.21Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,7 % 0,1 % 1,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Xboxers

Goles Goles

  • 110 Minuto 76 (Gol de falta): L'empat per part de Xboxers va arribar al minut 76 quan Daniel Ionescu va marcar de perfecte tir lliure, fent pujar el marcador a 1 - 1, davant l'alegria dels aficionats.
  • 121 Minuto 82 (Gol por el centro): Xboxers va aconseguir el 2 - 1 que desfeia l'empat quan al minut 82 George Ilie va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.

Ocasiones Ocasiones

  • 213 Minuto 72 (Ocasión por la derecha): El Xboxers va treure un servei de banda a prop del córner dret molt llarg. La pilota va arribar a l'àrea petita i en Jean Ionitã la va pentinar, però no hi havia ningú esperant al segon pal.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 74 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Biense Boerke de Xboxers va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

Soy un BOT

Goles Goles

  • 185 Minuto 20 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 20 minuts, el tirador de faltes del Soy va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en Alberte Buezas, amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 0 - 1 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 241 Minuto 46 (Ocasión de contra por el centro): Fruit dels bons moviments defensius de Soy, l'equip va recuperar la pilota al minut 46 i va contraatacar. En Constantino Figueiredo va desmarcar-se pel centre però la passada que li van fer no la va saber controlar.
  • 218 Minuto 64 (Ocasión evento especial córner peinado): El jugador de l'equip Soy Delfí Ochoa quasi marca al minut 64 a la sortida d'un córner gràcies a que astutament en Åsbjørn Thorstensen l'havia deixat sol, però la seva rematada es va estavellar espectacularment al travesser.
  • 282 Minuto 66 (Ocasión por la izquierda): Al minut 66, el Soy va estar a prop d'augmentar el marcador després que en Pietro Finotti s'escapés per l'esquerra. Afortunadament per l'afició local, el porter va fer bé la seva feina.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 25 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Pietro Finotti de Soy la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 511 Minuto 27 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Santos Sarmiento de Soy va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 512 Minuto 70 (2ª Tarjeta amarilla (Agresividad)): A causa d'una altra dura entrada, Santos Sarmiento de Soy es va guanyar la segona groga i va deixar el seu equip amb un jugador menys al minut 70.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 19 (Tirita): Al minut 19, Franco Luís Ascurra de Soy es va lesionar lleugerament el turmell. Després d'estar uns segons a la gatzoneta, va aixecar-se i va indicar a l'entrenador que podia seguir al terreny de joc.