Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Cycling (487155) - ACD A Seca (773529) » 241196698: T28/J8/VI

Liga 241196698 Información oficial sobre el partido 241196698 en Hattrick

31.10.2009 14:00:00
Liga: Temporada 28 / Jornada 8 / VI.989 (15307)

LEGIONATOR Alineación oficial del equipo 'LEGIONATOR' en el partido 7 - 1 ACD A Seca Alineación oficial del equipo 'ACD A Seca ' en el partido
Melchior Straal (22') 1 - 0
Rommel Isla (27') 2 - 0
2 - 1 Jorge Angulo (70')
Rommel Isla (78') 3 - 1
Gustavo Marante (79') 4 - 1
Melchior Straal (84') 5 - 1
Rommel Isla (87') 6 - 1
Gustavo Marante (88') 7 - 1
LEGIONATOR Alineación oficial del equipo 'LEGIONATOR' en el partido 7 - 1 ACD A Seca Alineación oficial del equipo 'ACD A Seca ' en el partido
7 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
2 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
4 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
86 % Posesión 45' 14 %
88 % Posesión 90' 12 %
Normal Táctica Normal
LEGIONATOR Alineación oficial del equipo 'LEGIONATOR' en el partido 7 - 1 ACD A Seca Alineación oficial del equipo 'ACD A Seca ' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
LEGIONATOR Alineación oficial del equipo 'LEGIONATOR' en el partido 9 - 0 ACD A Seca Alineación oficial del equipo 'ACD A Seca ' en el partido
Tiene mala suerte 8.68Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

LEGIONATOR

Goles Goles

  • 121 Minuto 22 (Gol por el centro): Melchior Straal va donar a LEGION un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 132 Minuto 27 (Gol por la izquierda): En Rommel Isla va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 2 - 0.
  • 185 Minuto 78 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Rommel Isla, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 3 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.
  • 131 Minuto 79 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de LEGION pel centre va donar un gran resultat: el gol de Gustavo Marante va posar el 4 - 1 al marcador.
  • 131 Minuto 84 (Gol por el centro): Al minut 84 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Melchior Straal, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 5 - 1 per a LEGION.
  • 185 Minuto 87 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 87 minuts, el tirador de faltes del LEGION va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en Rommel Isla, amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 6 - 1 pujava al marcador.
  • 131 Minuto 88 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de LEGION va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Gustavo Marante progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 7 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 236 Minuto 76 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): Álvaro Quijada va ser durament esbroncat pel seu entrenador en cometre un error per inexperiència que podria haver costat un gol al minut 76 de joc.

ACD A Seca

Goles Goles

  • 118 Minuto 70 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 70, el ASECA va treure un córner ras cap a la frontal de l'àrea, des d'on en Jorge Angulo, completament sol després dels moviments de distracció dels companys, va rematar de primeres, marcant així el 2 - 1.