Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

flynet c.f (1416676) - Matemáticos C.F. (1458659) » 225357919: T27/J10/VII

Liga 225357919 Información oficial sobre el partido 225357919 en Hattrick

25.07.2009 15:00:00
Liga: Temporada 27 / Jornada 10 / VII.723 (38759)

DANIXA TEAM Alineación oficial del equipo 'DANIXA TEAM' en el partido 4 - 2 Matemáticos C.F. Alineación oficial del equipo 'Matemáticos C.F.' en el partido
Connor Ingvarsdottir (8') 1 - 0
Alejandro Marimbaldo (15') 2 - 0
Alejandro Marimbaldo (64') 3 - 0
3 - 1 Valdo Ribadeo (75')
Connor Ingvarsdottir (86') 4 - 1
4 - 2 Aitor Ensuyo (87')
DANIXA TEAM Alineación oficial del equipo 'DANIXA TEAM' en el partido 4 - 2 Matemáticos C.F. Alineación oficial del equipo 'Matemáticos C.F.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
DANIXA TEAM Alineación oficial del equipo 'DANIXA TEAM' en el partido 2 - 2 Matemáticos C.F. Alineación oficial del equipo 'Matemáticos C.F.' en el partido
Tiene suerte 2.14Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.93Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
35,6 % 35,6 % 28,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

DANIXA TEAM

Goles Goles

  • 124 Minuto 8 (Gol de penalti): Després de consultar el monitor del VAR, l'àrbitre va xiular un penal al minut 8 que va permetre a l'equip local marcar el 1 - 0. El porter visitant no hi va tenir res a fer, ja que quan Connor Ingvarsdottir llença els penals així, ningú és capaç d'aturar-los.
  • 116 Minuto 15 (Gol evento especial rápido + pase): L'espectacular velocitat del llampec Iivari Korpelainen sempre és una garantia. Al minut 15, una ràpida acció individual seva va permetre al seu company Alejandro Marimbaldo marcar el 2 - 0 per al DANIXA.
  • 135 Minuto 64 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Quan tothom esperava el centre a l'àrea, en Alejandro Marimbaldo va xutar directament a porteria i va marcar el 3 - 0. L'experiència és un grau!
  • 137 Minuto 86 (Gol evento especial extremo + rematador): Amb una precisió quirúrgica, la magnífica centrada de Pedro Taboada va anar a parar al cap de Connor Ingvarsdottir que va demostrar que és un mestre rematant de cap i va anotar així per a DANIXA el 4 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 230 Minuto 16 (Ocasión de falta): L'àrbitre va assenyalar una falta per l'equip local. Mentre varis jugadors protestaven amb cara de pocs amics, en Connor Ingvarsdottir, que era més viu que la tinya, va xutar ràpidament a porteria però la pilota va anar a parar al pal.
  • 233 Minuto 18 (Ocasión por la derecha): Un error greu en el control del jugador local Pedro Taboada va aixafar la guitarra als seus aficionats que veien la pilota a la xarxa després d'una jugada col·lectiva per la dreta.
  • 232 Minuto 26 (Ocasión por la izquierda): Una fantàstica aturada de Golan Moreno al minut 26 va evitar que els locals ampliessin l'avantatge quan Pedro Taboada va fer un impressionant xut des de l'esquerra de la frontal de l'àrea gran.
  • 231 Minuto 79 (Ocasión por el centro): Alejandro Marimbaldo una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 79, però una magnífica aturada de Golan Moreno va mantenir l'equip visitant dins del partit.

Matemáticos C.F.

Goles Goles

  • 151 Minuto 75 (Gol por el centro): Al minut 75 els aficionats de Matemático van tornar a tenir esperances de guanyar el partit, perquè en Valdo Ribadeo va anotar el 3 - 1 amb un xut des de la mitja lluna que va anar ajustat al pal dret.
  • 151 Minuto 87 (Gol por el centro): Matemático van mostrar una bona compenetració quan al minut 87 van reduir diferències a 4 - 2 mitjançant una gran jugada pel centre de l'atac que Aitor Ensuyo va rematar sense oposició al fons de la xarxa.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 62 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del DANIXA. La jugada d'estratègia del Matemático per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Valdo Ribadeo va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 37 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Mauro Isturiz de Matemático la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.