Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

BOKERON (492972) - Neighborhood 11010 (779132) » 225317288: T27/J2/VI

Liga 225317288 Información oficial sobre el partido 225317288 en Hattrick

30.05.2009 14:00:00
Liga: Temporada 27 / Jornada 2 / VI.1022 (15340)

BOKERON Alineación oficial del equipo 'BOKERON' en el partido 4 - 2 AllRice Alineación oficial del equipo 'AllRice' en el partido
Iván Veladiez (21') 1 - 0
1 - 1 Engelbert de Geus (45')
1 - 2 Engelbert de Geus (58')
Carlos Bastardas (74') 2 - 2
Rafel Pruneda (86') 3 - 2
Adelino Baniela (87') 4 - 2
BOKERON Alineación oficial del equipo 'BOKERON' en el partido 4 - 2 AllRice Alineación oficial del equipo 'AllRice' en el partido
4 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
3 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
56 % Posesión 45' 44 %
54 % Posesión 90' 46 %
Normal Táctica Normal
BOKERON Alineación oficial del equipo 'BOKERON' en el partido 4 - 2 AllRice Alineación oficial del equipo 'AllRice' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
BOKERON Alineación oficial del equipo 'BOKERON' en el partido 6 - 1 AllRice Alineación oficial del equipo 'AllRice' en el partido
Tiene mala suerte 5.70Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.32Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
94,7 % 0,2 % 5,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

BOKERON

Goles Goles

  • 123 Minuto 21 (Gol por la derecha): BOKERON s'avançava al marcador al minut 21, després d'un rebot que va caçar en Iván Veladiez per la banda dreta de l'atac local. El 1 - 0 va fer esclatar d'alegria els seguidors locals.
  • 113 Minuto 74 (Gol por la derecha): Gràcies a un bon atac per la banda dreta, el jugador Carlos Bastardas de BOKERON va aconseguir igualar el partit al minut 74, davant l'alegria dels aficionats: 2 - 2.
  • 122 Minuto 86 (Gol por la izquierda): Els seguidors del BOKERON contenien la respiració mentre en Rafel Pruneda s'escapava per l'esquerra. La veritat és que se'n va sortir la mar de bé i va acabar anotant el 3 - 2 per als locals.
  • 133 Minuto 87 (Gol por la derecha): El 4 - 2 va pujar al marcador quan BOKERON va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Adelino Baniela des de dins de l'àrea.

Ocasiones Ocasiones

  • 230 Minuto 43 (Ocasión de falta): L'àrbitre va assenyalar una falta per l'equip local. Mentre varis jugadors protestaven amb cara de pocs amics, en Adelino Baniela, que era més viu que la tinya, va xutar ràpidament a porteria però la pilota va anar a parar al pal.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 28 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 28, Julián Miura de BOKERON va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 510 Minuto 44 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Adelino Baniela de BOKERON amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

AllRice

Goles Goles

  • 161 Minuto 45 (Gol por el centro): AllRice van aconseguir igualar el partit a 1 - 1 al minut 45, quan Engelbert de Geus va anar-se'n del seu marcador després d'una passada llarga i va rematar amb una volea imparable.
  • 185 Minuto 58 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Engelbert de Geus, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 2 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.