Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

asturianos por el mundo (308637) - Kala-Kala (1367063) » 225298205: T27/J6/VI

Liga 225298205 Información oficial sobre el partido 225298205 en Hattrick

27.06.2009 14:00:00
Liga: Temporada 27 / Jornada 6 / VI.681 (14999)

JAMAICA B.M. Alineación oficial del equipo 'JAMAICA B.M.' en el partido 3 - 1 club de futbol la panda Alineación oficial del equipo 'club de futbol la panda' en el partido
Caspar Beckmann (5') 1 - 0
Kasper Strube (14') 2 - 0
Saúl Peris (26') 3 - 0
3 - 1 Allen Sansom (70')
JAMAICA B.M. Alineación oficial del equipo 'JAMAICA B.M.' en el partido 3 - 1 club de futbol la panda Alineación oficial del equipo 'club de futbol la panda' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
JAMAICA B.M. Alineación oficial del equipo 'JAMAICA B.M.' en el partido 3 - 1 club de futbol la panda Alineación oficial del equipo 'club de futbol la panda' en el partido
Tiene un resultado normal 2.78Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.61Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
95,3 % 0,2 % 4,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
JAMAICA B.M. L Normal 203 23.123.1: aceptable (alto) 2727: bueno (alto) 24.024.0: aceptable (muy alto) 16.916.9: insuficiente (muy bajo) 3 1
2929: excelente (muy bajo) 2424: aceptable (muy alto) 1919: insuficiente (alto) 1616: débil (muy alto) 1919: insuficiente (alto) 1515: débil (alto)
club de futbol la panda V Normal 174 19.719.7: insuficiente (muy alto) 2121: aceptable (muy bajo) 20.020.0: insuficiente (muy alto) 17.717.7: insuficiente (bajo) 3 1
2020: insuficiente (muy alto) 2020: insuficiente (muy alto) 2020: insuficiente (muy alto) 1414: débil (bajo) 2424: aceptable (muy alto) 1313: débil (muy bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) 29 3.4 6 4 -0.8 2
9 4 -1 2 -5 2

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

JAMAICA B.M.

Goles Goles

  • 121 Minuto 5 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Caspar Beckmann, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del JAMAICA se les va manegar per posar per davant el seu equip: 1 - 0 al minut 5.
  • 134 Minuto 14 (Gol de penalti): Un penal força dubtós va permetre marcar gol a JAMAICA i així augmentar el marcador a 2 - 0 als 14 minuts de joc. Mentre en Kasper Strube el celebrava amb els seus companys, els rivals protestaven enèrgicament la decisió del col·legiat.
  • 131 Minuto 26 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Saúl Peris va aprofitar per marcar el 3 - 0 a plaer.

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 23 (Ocasión evento especial córner peinado): En una jugada assajada de córner, en Andrea Chiarito va deixar passar la pilota entre les cames per tal que en Sijmen Hendriks rematés tot sol, però aquest no estava al seu lloc i la jugada va acabar sense perill.
  • 232 Minuto 56 (Ocasión por la izquierda): Passaven 56 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Markus Koecher va rematar alt.
  • 233 Minuto 59 (Ocasión por la derecha): El jugador local Kasper Strube per poc que no incrementa el marcador al minut 59. El seu xut des de la dreta anava dirigit al primer pal de la porteria visitant, però Michaël Lacoste va aconseguir desviar-lo amb la punta dels dits.
  • 231 Minuto 78 (Ocasión por el centro): En Luka Ostojić, entrant des de la segona línia pel centre de la defensa va estar a punt de marcar, però la pilota va sortir llepant el pal.
  • 233 Minuto 83 (Ocasión por la derecha): Al minut 83 va saltar una streaker al camp mostrant les seves parts íntimes. Poc després Markus Koecher de JAMAICA va tenir una ocasió de gol flagrant aprofitant una badada de la defensa esquerra, però encara estava pensant en l'exhibicionista i es va fer un embolic. La defensa va resoldre el perill sense més problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 59 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Markus Koecher de JAMAICA amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

club de futbol la panda

Goles Goles

  • 151 Minuto 70 (Gol por el centro): futbol van mostrar una bona compenetració quan al minut 70 van reduir diferències a 3 - 1 mitjançant una gran jugada pel centre de l'atac que Allen Sansom va rematar sense oposició al fons de la xarxa.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 25 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del JAMAICA. La jugada d'estratègia del futbol per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Remo Häckel va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.