Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Blood Khasima (1596453) - White Horses F.C. (1598687) » 209681575: T26/J4/X

Liga 209681575 Información oficial sobre el partido 209681575 en Hattrick

21.02.2009 14:20:00
Liga: Temporada 26 / Jornada 4 / X.2231 (170558)

Blood Khasima Alineación oficial del equipo 'Blood Khasima' en el partido 3 - 3 MARMARA Alineación oficial del equipo 'MARMARA' en el partido
3 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 3
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 1 + 0
54 % Posesión 45' 46 %
50 % Posesión 90' 50 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 9
Blood Khasima Alineación oficial del equipo 'Blood Khasima' en el partido 3 - 3 MARMARA Alineación oficial del equipo 'MARMARA' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
Blood Khasima Alineación oficial del equipo 'Blood Khasima' en el partido 2 - 3 MARMARA Alineación oficial del equipo 'MARMARA' en el partido
Tiene un poco de suerte 2.17Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.40Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
24,8 % 14,4 % 60,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Blood Khasima

Goles Goles

  • 123 Minuto 20 (Gol por la derecha): El jugador Sergio Vea de Khasima, després de 20 minuts, va donar a l'equip local un avantatge de 1 - 0 després d'una jugada col·lectiva per la dreta.
  • 133 Minuto 35 (Gol por la derecha): Wilfried Strindberg va incrementar l'avantatge de Khasima amb el 2 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 132 Minuto 37 (Gol por la izquierda): En Jimmy Henry va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 3 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 52 (Ocasión por la derecha): El Khasima ho intentava per la dreta per mitjà de Urbano Cambra, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 34 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Antonio Cervera de Khasima es va emportar una amonestació al minut 34 per provocar un rival.
  • 510 Minuto 65 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Sergio Vea de Khasima la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

MARMARA

Goles Goles

  • 151 Minuto 53 (Gol por el centro): Un mica després, Oriol Vilamajor de MARMARA va reduir fàcilment l'avantatge local a 3 - 1, passant entre la defensa rival amb certa facilitat i marcant d'un xut ras i col·locat que va fer inútil l'estirada del porter.
  • 116 Minuto 54 (Gol evento especial rápido + pase): Giancarlo Zanetti va demostrar la seva velocitat punta un altre cop i, després de deixar dos defenses enrere, va donar una assistència de gol a Steven Nairn, que no va fallar i va marcar el 3 - 2.
  • 163 Minuto 66 (Gol por la derecha): Al minut 66 del partit, els visitants van empatar el partit en fer el 3 - 3 mitjançant un bon xut de Xenxo Babaredo que va rematar a porta buida en recollir el rebuig del pal després d'una gran jugada per la banda dreta.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 33 (Tirita): Passats 33 minuts de joc, en Nicola Montella de MARMARA va patir una lleugera lesió. La intervenció del massatgista li va permetre continuar el partit.